توییتر به سمت تبدیل شدن به همه چیز؛ توییتر دیگر وجود ندارد

ظاهراً شرکت توییتر توسط شرکت X corp متعلق به ایلان ماسک خریداری شده و در آینده به یک اپلیکیشن همه چیز تبدیل خواهد شد. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ماسک پیش از این در مورد تبدیل شدن توییتر به یک اپلیکیشن همه چیز صحبت کرده بود. طبق گزارش منتشر شده در وبسایت […]

ظاهراً شرکت توییتر توسط شرکت X corp متعلق به ایلان ماسک خریداری شده و در آینده به یک اپلیکیشن همه چیز تبدیل خواهد شد.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ماسک پیش از این در مورد تبدیل شدن توییتر به یک اپلیکیشن همه چیز صحبت کرده بود. طبق گزارش منتشر شده در وبسایت slate، توییتر با شرکت X corp ادغام شده است. اطلاعات بدست آمده از یک پرونده دادگاه بین توییتر و لورا لومر به بیرون درز کرده است.

موضوع این دادگاه چندان مهم بنظر نمیرسد. اما اطلاعات به بیرون درز کرده نشان می دهد دیگری شرکتی به نام توییتر وجود ندارد. توییتر اکنون با X corp ادغام شده است. البته این موضوع هنوز رسانه ای نشده و روی خدمات این شبکه اجتماعی تاثیری نخواهد داشت. بنظر می رسد ایلان ماسک اولین قدم برای تبدیل توییتر به رویای خود را برداشته است.

پیش از این ماسک اعلام کرده بود توییتر می تواند به اپلیکشن همه چیز و با نام X تبدیل شود. کارکرد آن نیز می توان شبیه به سوپر اپلیکیشن چینی به نام وی چت باشد. هنوز شواهدی در مورد عملی کردن این ادعا منتشر نشده است. ممکن است اقدام بعدی ماسک ایجاد یک شرکت مادر برای مدیریت دیگر شرکت ها مانند تسلا و اسپیس ایکس باشد.

نکته مهم در مورد این موضوع جابجایی توییتر به ایالت نوادا است. پیش از این توییتر در ایالت دلاور ثبت شده بود. با توجه به قرارگیری X cpro در نوادا رسیدگی به پرونده های این شرکت حالا در نوادا و از طریق X corp انجام خواهد گرفت.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال