کاربران توییتر از این پس می توانند پست های طولانی تری ارسال کنند

توئیتر قصد دارد با راه اندازی قابلیت جدید به کاربران امکان ‌دهد تا پست های طولانی تری را ارسال کنند و به نظر می رسد به زودی این قابلیت در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. بدین ترتیب محدودیت ۲۸۰ کاراکتری در ارسال پست نیز از بین میرود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، […]

توئیتر قصد دارد با راه اندازی قابلیت جدید به کاربران امکان ‌دهد تا پست های طولانی تری را ارسال کنند و به نظر می رسد به زودی این قابلیت در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. بدین ترتیب محدودیت ۲۸۰ کاراکتری در ارسال پست نیز از بین میرود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، توییتر از قابلیت جدیدی به نام Twitter Notes رونمایی خواهد کرد که تاکنون بارها گزارش هایی در مورد آن منتشر شده بود. جین‌ مانچون وانگ، محقق اپلیکیشن پیش از این از ویژگی جدید یادداشت های توییتر طی تصاویری رونمایی کرده بود. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد پست های خود را همراه با تصاویر و پیوندها و یا توییت های قالب بندی شده منتشر کنند. همچنین نیما اوجی محقق دیگری در ماه می امسال چند اسکرین شات از این ویژگی منتشر کرده بود که طی آن کاربران می توانستند برای اشتراک گذاری پست ها از گزینه‌های مختلف استفاده کنند. در این اسکرین شات ها ابزار های لازم برای ایجاد پیوند های مستقل در پست ها نشان داده شده بود.

قابلیت ارسال پست های طولانی در توییتر امکان تغییر کامل شخصیت این شبکه اجتماعی را به وجود می آورد. زیرا قبلا این شبکه اجتماعی با پست های کوتاه شناخته می شد. البته در ابتدا نیز این پلتفرم تنها با ۱۴۰ کاراکتر پشتیبانی می شد و سپس در سال ۲۰۱۷ به ۲۸۰ کاراکتر تغییر پیدا کرد.

این قابلیت به طور بالقوه بهره بیشتری نیز برای توییتر خواهد داشت. زیرا انتشار یادداشت های طولانی تر در توییتر می تواند این متن ها را برای جستجوهای فهرست سازی و یا اهداف بازاریابی مورد استفاده قرار دهد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال