کاربران توییتر امکان انتشار تصاویر افراد بدون رضایت آنها را ندارند

توییتر قانون جدیدی را برای جلوگیری از اشتراک گذاری بدون ‌رضایت تصاویر خصوصی افراد وضع کرده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، توییتر پس از تغییر مدیرعامل خود قانون جدیدی را برای انتشار تصاویر افراد وضع کرده که در آن افراد غیر مشهور میتوانند عکس و ویدیو های منتشر شده در مورد […]

توییتر قانون جدیدی را برای جلوگیری از اشتراک گذاری بدون ‌رضایت تصاویر خصوصی افراد وضع کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، توییتر پس از تغییر مدیرعامل خود قانون جدیدی را برای انتشار تصاویر افراد وضع کرده که در آن افراد غیر مشهور میتوانند عکس و ویدیو های منتشر شده در مورد خود را از این بعد پاک کنند.

در اطلاعیه ای که این پلتفرم منتشر کرده است در صورت انتشار تصاویر و ویدئوهای مربوط به افراد غیر سرشناس بدون رضایت آنها توییتر می تواند با درخواست این افراد محتوای مربوط به آن ها را حذف کند. البته این قانون در مورد چهره های سرشناس و یا محتوا و متن های عمومی برقرار نخواهد بود.

به گفته توییتر تلاش این پلتفرم همیشه در زمینه محتوایی است که منتشر می شود. بنابراین تنها در این صورت امکان باقی ماندن تصاویر و ویدئوها روی این پلت‌فرم وجود دارد. پیش از این نیز همواره در خصوص انتشار تصویر و ویدئو از طرف کاربران در این شبکه اجتماعی بحث هایی بوده است.

توییتر پیش از این در قوانینی انتشار اطلاعاتی مانند شماره تلفن و یا آدرس توسط کاربران را ممنوع کرد. به طوری که نگرانی درباره استفاده نادرست از این محتوا ها در جهت افشای هویت افراد هم اکنون نیز افزایش داشته است. به گفته توییتر این محتواها فشار و تهدید بیشتری را بر روی زنان، فعالان گروه‌های معترض و اقلیت ها ایجاد می کند. قانون جدید توییتر اکنون می‌تواند به عنوان اتفاق مثبتی قلمداد شود. اما احتمال بروز پیچیدگی هایی در آینده بدون توضیح خاصی از طرف این پلتفرم وجود دارد. توییتر نیز مانند دیگر شبکه های اجتماعی با مشکل نشر اطلاعات غلط و همچنین نفرت پراکنی مواجه بوده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال