کاربران توییتر توییت های پیشنهادی بیشتری را مشاهده خواهند کرد

طبق اعلام توییتر از این پس کاربران توییتر توییت های پیشنهادی بیشتری را مشاهده می کنند. این اقدام با هدف اینکه تمام کاربران به محتوای مناسب دسترسی دارند انجام میگیرد. به همین دلیل توییت های مربوط به افرادی که کاربر دنبال نمی کند نیز به وی پیشنهاد خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و […]

طبق اعلام توییتر از این پس کاربران توییتر توییت های پیشنهادی بیشتری را مشاهده می کنند. این اقدام با هدف اینکه تمام کاربران به محتوای مناسب دسترسی دارند انجام میگیرد. به همین دلیل توییت های مربوط به افرادی که کاربر دنبال نمی کند نیز به وی پیشنهاد خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، حساب رسمی توییتر در اکانت خود گفته است: برای اطمینان از اینکه کاربران به بهترین محتوا دسترسی دارند، پیشنهادهایی به آنها ارائه خواهیم کرد.

در مورد این ویژگی جدید توضیحات بیشتری از سوی توییتر داده نشده است. اما لینک مربوط به یکی از توییت های قدیمی نشان می دهد که محتوای الگوریتمی این پلتفرم چگونه قرار است این کار را انجام دهد. طبق این پست قدیمی، پست های پیشنهادی در بخش های مختلف این شبکه اجتماعی مانند صفحه اصلی، قسمتی از برگه اکسپلور و یا دیگر مکان ها به نمایش درآید. امکان جابجایی بین فید اصلی و آخرین توییت نیز با کمک آیکون ستاره در گوشه سمت راست فراهم می شود.

تغییر موردنظر در توییتر به افزایش تعداد کاربران این شبکه اجتماعی کمک می کند. طبق ادعای ماسک از زمان آغاز مدیریت وی رشد تعداد کاربران به بیشتری میزان رسیده است. به عقیده وی این رشد کاربران می تواند راهی برای بازگرداندن تبلیغ کنندگان باشد.

توییتر در حال حاضر برای نمایش توییت ها دو فید مختلف را ارائه می کند. یکی مشاهده آخرین توییت ها که همان توییت های افراد دنبال شده کاربر بر اساس زمان است. دیگری در قسمت خانه است. که در آن توییت های محبوب دنبال کنندگان کاربر دیده میشود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال