توییتر با استفاده از برچسب صحت اطلاعات منتشر شده را مشخص می کند

توییتر اعلام کرد از این پس با هدف مقابله با نشر اطلاعات غلط از برچسب اطلاع رسانی در این زمینه استفاده خواهد کرد. بدین ترتیب کاربران در این شبکه اجتماعی نسبت به اطلاعات غلط آگاهی خواهند یافت. استفاده از برچسب جدید برای اطلاع رسانی تاکنون در مرحله آزمایش قرار داشته و به زودی در حالت […]

توییتر اعلام کرد از این پس با هدف مقابله با نشر اطلاعات غلط از برچسب اطلاع رسانی در این زمینه استفاده خواهد کرد. بدین ترتیب کاربران در این شبکه اجتماعی نسبت به اطلاعات غلط آگاهی خواهند یافت. استفاده از برچسب جدید برای اطلاع رسانی تاکنون در مرحله آزمایش قرار داشته و به زودی در حالت عمومی عرضه می‌شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک محقق نرم افزاری از تلاش توییتر برای برچسب زدن به اطلاعات غلط خبر داده است. توییتر ۳ برچسب را به نامهای Get the latest به معنای دریافت جدیدترین اطلاعات، Stay Informed به معنای کسب آگاهی و Misleading به معنای اطلاعات گمراه‌کننده را آزمایش کرده است که هر کدام از محتوای موجود در این پلتفرم بر اساس این سه برچسب طبقه بندی می شود.

 این محقق برای هر کدام از این برچسب ها مثال هایی را نیز عنوان کرده است. اگر شخصی در توییت خود بنویسد مصرف ۶۰ گرم دی هیدروژن مونوکسید باعث شده تا حالش بد شود توییتر از برچسب Get the latest استفاده می‌کند تا کاربران پس از خواندن این مطلب به دنبال مطالعه درباره هیدروژن مونوکسید یا همان آب باشند.

 همچنین توییتر به نوشته ۱۲ ساعت دیگر بخش‌هایی از دنیا در تاریکی فرو خواهد رفت برچسب Stay Informed را خواهد داد. در توییت ما غذا می خوریم، لاک پشت ها غذا می خورند، ما لاک پشت هستیم نیز از برچسب Misleading استفاده خواهد کرد.

توییتر این اقدام اخیر خود را در جهت طبقه بندی اطلاعات منتشر نشده و همچنین کاهش نشر اخبار غلط در این شبکه اجتماعی انجام خواهد داد. بسیاری از شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک نیز به دنبال روش هایی برای صحت اطلاعات منتشر شده و محدود کردن پست های نادرست در پیش گرفتنه اند. در حال حاضر توییتر زمان مشخصی برای فعال شدن این قابلیت به صورت عمومی اعلام نکرده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال