توئیتر ویدئوهای زنده را در تمام طول روز پخش می‌کند

با آن‎که ویدئوهای از پیش ضبط شده کاملا خوب هستند، اما قابلیت مشاهده‎ی یک ویدئوی زنده‎ی استریم شده توسط افرادی که شما را در شبکه‎های اجتماعی دنبال می‎کنند، کاملا تجربه‎ی دیگری به شمار می‎رود. به همین دلیل بسیاری از رسانه‎های اجتماعی این قابلیت را ارائه می‎دهند همانند با فیس‎بوک، اینستاگرام، یوتیوب و توئیتر. گرچه در […]

با آن‎که ویدئوهای از پیش ضبط شده کاملا خوب هستند، اما قابلیت مشاهده‎ی یک ویدئوی زنده‎ی استریم شده توسط افرادی که شما را در شبکه‎های اجتماعی دنبال می‎کنند، کاملا تجربه‎ی دیگری به شمار می‎رود. به همین دلیل بسیاری از رسانه‎های اجتماعی این قابلیت را ارائه می‎دهند همانند با فیس‎بوک، اینستاگرام، یوتیوب و توئیتر. گرچه در خصوص توئیتر، آن‎ها می‎خواهند بتوانند ویدئوهای زنده را در تمام طول روز پخش کنند.

مدیرارشد مالی و مدیر ارشد عملیات توئیتر آنتونی نوتو در مصاحبه با BuzzFeed News برنامه‎های این شرکت را برای ویدئوهای زنده فاش کرد. براساس گفته‎ی نوتو “ما یقینا محتوای ویدئویی 24 ساعته در تمام طول هفته در توئیتر خواهیم داشت. هدف ما تبدیل شدن به یک مکان قابل اطمینان است تا زمانی که کاربر بخواهد از وقایع روز با خبر شود، به فکر باز کردن اکانت توئیتر خود بیافتد.”

نوتو هم‎چنین ادعا می‎کند که با این قابلیت، سطح شکل‎گیری تعامل و مکالمه در این پلت‎فرم بالا خواهد رفت و هم‎چنین منابع جدیدی از درآمد به شکل تبلیغات 15 تا 30 ثانیه‎ای با عدم قابلیت رد کردن آن‎ها، برای توئیتر به وجود خواهد آمد. نوتو گفت “ما فکر می‎کنیم که این کار راهی عالی برای برنامه‎ریزی به منظور مشاهده‎ی وقایع روز است که در تمامی طول روز با شما خواهد بود. زمانی که چیزی که می‎شنوید جالب است به آن توجه کنید و زمانی که جالب نیست توجه صد درصدی خود را از آن دور کنید. خود من در طول مناظرات این کار را انجام دادم.”

به طور کلی ایده این است که کاربر در پس زمینه این ویدئوها را در حال اجرا بگذارد که برخی از افراد نیز در زمان مشاهده‎ی تلویزیون همین کار را می‎کنند. این‎که این ایده خوب است یا خیر یا این‎که منجر به ناراحتی کاربران توئیتر خواهد شد یا نه را بایستی صبر کرد و دید، اما اگر جزو طرفداران برنامه‎ریزی زنده هستید پس توئیتر پلت‎فرم محبوب جدید شما است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال