احتمالاً توییتر برای شرکت ها و دولت ها پولی خواهد شد

طبق گفته ایلان ماسک کاربران عادی تا همیشه می‌توانند از توییتر به طور رایگان استفاده کنند. اما این شبکه اجتماعی برای شرکت و دولتها با پرداخت هزینه همراه خواهد بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، صاحب جدید توییتر با ایده های جدید برای آینده شبکه اجتماعی کار خود را به زودی آغاز […]

طبق گفته ایلان ماسک کاربران عادی تا همیشه می‌توانند از توییتر به طور رایگان استفاده کنند. اما این شبکه اجتماعی برای شرکت و دولتها با پرداخت هزینه همراه خواهد بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، صاحب جدید توییتر با ایده های جدید برای آینده شبکه اجتماعی کار خود را به زودی آغاز خواهد کرد. از مهم‌ترین پیشنهادهای ایلان ماسک برای توییتر دریافت پول از شرکت‌ها و دولت‌ها است. وی در توییت اخیر خود گفته است: این شبکه اجتماعی تا ابد برای کاربران عادی رایگان است ولی ممکن است کاربران تجاری یا دولتی هزینه اندکی برای آن پرداخت کنند.

به نظر می‌رسد احتمال این که ایلان ماسک توییتر را برای چنین کاربران پولی کند بسیار زیاد است. زیرا وی از زمان خرید تا کنون به مواردی مانند کاهش هزینه ها و افزایش درامد ها و همچنین عدم وابستگی توییتر به تبلیغات تاکید داشته است. در گزارشی که پیش از این توسط خبرگزاری رویترز منتشر شده بود ایلان ماسک در مذاکره با نمایندگان بانک‌ها نیز گفته بود امکان دارد نقل قول یا جاسازی توئیت ها در رسانه‌ها نیز پولی شود.

 با توجه به ایده های ایلان ماسک همچنین اشتیاق مردم استفاده از توییتر امکان پولی شدن این سرویس ها وجود دارد. دریافت پول از حساب های تجاری و دولتی نسبت به رسانه ها راحت تر است. اما عملی شدن این سیستم نیز به خودی خود دردسر‌هایی خواهد داشت. به عنوان مثال کدام شرکت ها مجبور به پرداخت پول هستند بطوری که شرکت‌های بزرگ قاعدتاً به اندازه شرکت‌های کوچک پرداخت نخواهند داشت. هنوز مشخص نیست ایلان ماسک برای آینده توییتر چه برنامه‌هایی در سر دارد. وی پیش از این نیز در مورد آزادی بیان، تبدیل توییتر به شرکت خصوصی، تعویض مدیرعامل و تعدیل نیرو و همچنین متن باز شدن الگوریتم های توییتر صحبت کرده بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال