به زودی توییتر به قابلیت انتشار مقاله مجهز می‌شود

مالک توییتر اخیراً در پاسخ به یکی از کاربران اعلام کرد قرار است این شبکه اجتماعی به ابزار جدیدی برای انتشار مقاله مجهز شود. ایلان ماسک در این توییت اعلام کرد این شبکه اجتماعی روی ویژگی جدید با قابلیت انتشار مقاله کار می‌کند. به طوری که به کاربر اجازه انتشار مقاله‌های بسیار طولانی و حتی […]

مالک توییتر اخیراً در پاسخ به یکی از کاربران اعلام کرد قرار است این شبکه اجتماعی به ابزار جدیدی برای انتشار مقاله مجهز شود. ایلان ماسک در این توییت اعلام کرد این شبکه اجتماعی روی ویژگی جدید با قابلیت انتشار مقاله کار می‌کند. به طوری که به کاربر اجازه انتشار مقاله‌های بسیار طولانی و حتی کتاب را نیز خواهد داد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ابزار جدید توییتر ویژگی‌هایی را به کاربران ارائه می‌کند تا بتوانند به راحتی در این شبکه اجتماعی نویسندگی کنند. ماسک نیز قصد دارد از این طریق پلتفرم خود را ارتقا دهد. در حال حاضر مشترکان توییتر بلو قادر به انتشار توییت‌های ۱۰۰۰ کاراکتری هستند. در حالی است که کاربران معمولی بسیار کمتر از آنها و تنها ۲۸۰ کاراکتر در اختیار دارند. در صورتی که قابلیت جدید منتشر شود کاربران این شبکه اجتماعی قادر خواهند بود توییت‌های طولانی‌تری را نیز منتشر کنند.

اخیراً یکی از کاربران توییتر در مورد توسعه ابزارهای جدید در این پلتفرم از ماسک سوال کرد. ماسک نیز در پاسخ اعلام کرد به زودی ویژگی جدیدی ارائه خواهد شد که امکان انتشار مقاله‌های طولانی و حتی کتاب را به کاربران می‌دهد. زمان عرضه این قابلیت را اعلام نکرد اما با توجه به سابقه توییتر ممکن است در یکی از روزهای آینده این ویژگی بدون هیچ پیش زمینه‌ای منتشر شود. حتی ممکن است ماسک کاربران را با این قابلیت غافلگیر کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال