رقبای توییتر همچنان در میزان دانلود یکه تاز هستند

طبق گزارش‌های منتشر شده اینستاگرام تردز به عنوان رقیب توییتر اکنون بیش از ده‌ها میلیون کاربر دارد. این در حالیست که تنها چند روز از معرفی این اپلیکیشن می‌گذرد. بلو اسکای به عنوان رقیب دیگر توییتر و جایگزین آن بیش از یک میلیون دانلود داشته است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در […]

طبق گزارش‌های منتشر شده اینستاگرام تردز به عنوان رقیب توییتر اکنون بیش از ده‌ها میلیون کاربر دارد. این در حالیست که تنها چند روز از معرفی این اپلیکیشن می‌گذرد. بلو اسکای به عنوان رقیب دیگر توییتر و جایگزین آن بیش از یک میلیون دانلود داشته است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در حال حاضر بلو اسکای و تردز در جذب کاربران موفق بودند. اگرچه مقایسه آنها چندان درست نیست. زیرا تردز به عنوان یک اپلیکیشن وابسته به اینستاگرام معرفی شده است. طبق گزارش منتشر شده توسط تکرار اکنون بیش از یک میلیون کاربر در سراسر جهان دارد. این آمار برای یک شبکه اجتماعی که به هیچ شرکت بزرگ فناوری مرتبط نیست یک دستاورد بزرگ محسوب می‌شود.

افزایش تعداد دانلودهای این برنامه دقیقاً پس از اعمال تغییرات در توییتر ایجاد شد. به طوری که ولو اسکای تا تاریخ ۹ تیر ماه تنها ۳۰۰ هزار دانلود جدید داشته است. سهم دانلود این اپلیکیشن در آمریکا بوده که به ۴۰ درصد می‌رسد. سپس برزیل، ژاپن، تایلند و بریتانیا در رده‌های بعدی قرار دارند. بلو اسکای در حدود ۴ ماه توانست یک میلیون دانلود را در مجموع ارائه کند. البته این اپلیکیشن و عضویت در آن از طریق دعوتنامه انجام می‌شود. به نظر می‌رسد در صورتی که نحوه استفاده از آن وابسته به دعوتنامه نبود اکنون کاربران بیشتری را در اختیار داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال