رشد کاربران روزانه توییتر در زمان مدیریت ماسک رکورد زد

طبق اسناد داخلی توییتر که به رویت خبرنگار ورج رسیده تعداد کاربران روزانه توییتر پس از یک هفته مدیریت ماسک به بیشترین میزان خود در تاریخ ایجاد این برنامه رسیده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، استاد داخلی توییتر نشان می دهد تنها یک هفته پس از گذشت تغییر مالکیت توییتر این […]

طبق اسناد داخلی توییتر که به رویت خبرنگار ورج رسیده تعداد کاربران روزانه توییتر پس از یک هفته مدیریت ماسک به بیشترین میزان خود در تاریخ ایجاد این برنامه رسیده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، استاد داخلی توییتر نشان می دهد تنها یک هفته پس از گذشت تغییر مالکیت توییتر این شبکه اجتماعی از نظر افزایش تعداد کاربران به رکورد تازه ای در تاریخ خود دست یافته است. میزان رسد قابل درآمدزایی توییتر بیش از ۲۰ درصد بوده و در بازار آمریکا نیز رسد بی سابقه ای داشته است.

یک سند داخلی توییتر که مربوط به پرسش و پاسخ داخلی به تیم فروش توییتر ارسال شد این پلتفرم از انتهای فصل دوم تاکنون یک افزایش ۱۵ میلیونی را در آمار mDAU تجربه کرده است.

این اسناد در صورت صحت نشان می دهد پس از ورود ایلان ماسک به توییتر، این شبکه اجتماعی چندان هم خروجی نداشته است. در حالیکه ماسک در توییت خود اعلام کرد آمار کاربران این شبکه اجتماعی از زمان امضا قرارداد تاکنون به شدت افزایش داشته است.

طبق اعلام ماسک درآمد این پلتفرم به دلیل برخی فشارها بر مشتریان تبلیغات روند نزولی داشته است. از طرفی پس از ورود ماسک به توییتر میزان محتواهای نژادپرستانه و نفرت آمیز افزایش یافت. به همین دلیل مشتریان دچار تردید شدند. اما سند اخیر نشان می دهد سطح محتواهای نفرت پراکنی تغییری نداشته است.

ماسک در روزهای اخیر از کاهش درآمدهای این پلتفرم خبر داده بود. زیرا فشار گدوه های کنش‌گر و افزایش میزان محتواهای نفرت آمیز مشتریان تبلیغات را دلسرد کرده بود. در سمت مورد نظر به تعدیل نیروی توییتر نیز اشاره شده است. این موضوع روی ۲۵ درصد از کارمندان این شرکت تاثیر داشته است. کاهش حضور مدیران در برخی از بازارهای جغرافیایی با کاهش فروش همراه بوده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال