وکلای توئیتر دلیل اصلی خروج ماسک از معامله با آنها را جنگ جهانی سوم عنوان کردند

وکلای توئیتر مدعی شدند جنگ جهانی سوم دلیل اصلی خارج شدن ماسک از معامله خرید توئیتر بوده است. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا ، اخیرا رئیس سابق امنیت توئیتر شکایتی را علیه این شرکت مطرح کرد که هنوز مشخص نیست تا چه اندازه باعث پیچیده تر شدن پرونده ماسک با توئیتر خواهد […]

وکلای توئیتر مدعی شدند جنگ جهانی سوم دلیل اصلی خارج شدن ماسک از معامله خرید توئیتر بوده است.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا ، اخیرا رئیس سابق امنیت توئیتر شکایتی را علیه این شرکت مطرح کرد که هنوز مشخص نیست تا چه اندازه باعث پیچیده تر شدن پرونده ماسک با توئیتر خواهد شد. روز سه شنبه وکلای حقوقی دو طرف در دادگاه ملاقات داشتند و در این جلسه هر کدام از وکلای توئیتر بطور مجزا در مورد شکایت زاتکو صحبت کردند. با وجود گذشت تقریبا دو هفته از اظهارات جنجالی زاتکو علیه توئیتر این شرکت هنوز اظهار نظری در مورد صحبت های او نداشته است. وکلای توئیتر در این جلسه زاتکو را فردی ناراضی که قصد تخریب توئیتر را داشته است معرفی کردند. همچنین در این جلسه دادگاه زاتکو به متهم شد که شکایت سازمان یافته برای برهنه زدن معامله طرح کرده است. البته این وکلا به اقدامات امنیتی ضعیف این پلتفرم و احتمال آسیب آن به امنیت ملی پاسخی ندادند.

وکلای توئیتر مدعی شدند ماسک پیش از شکایت زاتکو به دنبال خروج ازین معامله بوده است. آنها در این جلسه به پیامکی که ماسک به بانکدار خود ارسال کرد اشاره کردند که در آن گفته شد: بیایید سرعت خود را برای چند روز کم کنیم.در صورت ورود به جنگ جهانی سوم خرید توئیتر عاقلانه نخواهد بود. ظاهراً ماسک تعداد نادرست بات ها و شکایت زاتکو را بهانه قرار داده است تا از این معامله کناره گیری کند در حالیکه دلیل اصلی چیز دیگری بود.

از طرفی وکلای ماسک نیز معتقدند ماسک ارتباطی با شکایت زاتکو ندارد و بطور عمد اطلاعات مخرب توسط توئیتر پنهان شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال