اشتباه توییتر مصادف با ترک کاربران این شبکه اجتماعی شد

بسیاری از کاربران توییتر پس از اعمال محدودیت برای آنها در این شبکه اجتماعی به دیگر پلتفرم‌ها از جمله پلتفرم‌های رقیب مانند Spill و Mastodon مهاجرت کردند. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ایلان ماسک در هفته جاری با خبر محدودسازی مشاهده پست‌ها در توییتر باعث آشفتگی این شبکه اجتماعی و کاربران آن […]

بسیاری از کاربران توییتر پس از اعمال محدودیت برای آنها در این شبکه اجتماعی به دیگر پلتفرم‌ها از جمله پلتفرم‌های رقیب مانند Spill و Mastodon مهاجرت کردند.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ایلان ماسک در هفته جاری با خبر محدودسازی مشاهده پست‌ها در توییتر باعث آشفتگی این شبکه اجتماعی و کاربران آن شد. ماسک اعلام کرد کاربرانی که عضو سرویس بلو نیستند تنها امکان مشاهده ۶۰۰ پست را در طول روز خواهند داشت. صورت پایان یافتن این تعداد در بالای سایت پیامی با عنوان Rate limit مواجه میشوند.

این محدودیت کاربران را به استفاده از شبکه‌های اجتماعی رقیب سوق داد. از این رو برخی از پلتفرم‌های رقیب رشد انفجاری را تجربه کردند. از بین این رقبا اسپیل بیشترین تعداد کاربران را داشته است. این شبکه اجتماعی توسط برخی از کارمندان سابق توییتر راه‌اندازی شد. شروع به کار این شبکه اجتماعی نیز از هفته گذشته بوده است. حوادث اخیر باعث شد این پلتفرم تنها در روزهای اخیر بیش از ۱۰۰ هزار کاربر جدید جذب کند. این موفقیت حتی در جذب افراد سرشناس نیز انجام شد. در حال حاضر این شبکه اجتماعی در اپ استور در رتبه اول شبکه های اجتماعی قرار دارد و از بین تمام برنامه‌ها نیز در مقام سوم است.

برنامه Blue sky که جک دورسی آن را بنیاد نهاده است طی روزهای اخیر توانسته کاربران بسیاری را جذب کند. طبق گزارش منتشر شده توسط تک کرانچ، کاربران بلو اسکای در چند روز گذشته رشد زیادی داشته و از ۱۸۴ هزار نفر به ۲۳۸ هزار نفر رسید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال