توییتر قابلیت پخش ویدئوهای زنده را به اپلیکیشن خود افزود

این روزها پخش ویدئوهای زنده در میان شبکه‌های اجتماعی به محبوبیت بالایی دست یافته است. در ابتدا فیس‌بوک این قابلیت را به اپلیکیشن خود آورد، به تازگی اینستاگرام نیز چنین ویژگی را به برنامه‌ی خود اضافه کرده و حالا نوبت به توئیتر رسیده تا پخش ویدئوهای زنده را به پلتفرم خود بیاورد. البته، پیش از […]

این روزها پخش ویدئوهای زنده در میان شبکه‌های اجتماعی به محبوبیت بالایی دست یافته است. در ابتدا فیس‌بوک این قابلیت را به اپلیکیشن خود آورد، به تازگی اینستاگرام نیز چنین ویژگی را به برنامه‌ی خود اضافه کرده و حالا نوبت به توئیتر رسیده تا پخش ویدئوهای زنده را به پلتفرم خود بیاورد. البته، پیش از این نیز توئیتر توسط اپلیکیشن Periscope این قابلیت را برای کاربران خود فراهم آورده بود اما امروز امکان پخش زنده‌ی ویدئو به اپلیکیشن توئیتر نیز اضافه شده است.

با دریافت جدیدترین به‌روز رسانی توئیتر در iOS و اندروید می‌توانید با رفتن به بخش Compose پخش زنده‌ی ویدئو را برای دنبال کنندگان خود به نمایش بگذارید. پیش از آغاز پخش زنده، برنامه پیش‌نمایشی را از چگونگی تصویر به شما نشان می‌دهد و در صورتی که با آن مشکلی نداشته باشید می‌توانید با زدن دکمه‌ی Go Live به ادامه‌ی پخش زنده‌ی خود بپردازید.

در صورتی که شما جزو بازدیدکنندگان ویدئوی زنده باشید می‌توانید برای شخص ارسال کننده‌ی ویدئو نظر ارسال کنید یا ویدئوی وی را با فرستادن «قلب» مورد توجه خود قرار دهید. توئیتر رسما اعلام کرده که این قابلیت به زودی برای اپلیکیشن این شرکت در سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS منتشر خواهد شد پس اگر به دنبال استفاده از این ویژگی هستید باید منتظر به‌روز رسانی جدید توئیتر در این زمینه باشید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال