باگ جدید توییتر باعث نگرانی کاربران شد؛ باز نشر توییت های پاک شده

کاربران توییتر اعلام کردند با باگ جدیدی در این پلتفرم مواجه شدند که می تواند توییت های حذف شده را دوباره منتشر کند. همچنین برخی کاربران اعلام کردند ریتوییت های حذف شده نیز با دیگر منتشر شدند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گزارش های جدیدی در مورد باگ جدید توییتر منتشر شده […]

کاربران توییتر اعلام کردند با باگ جدیدی در این پلتفرم مواجه شدند که می تواند توییت های حذف شده را دوباره منتشر کند. همچنین برخی کاربران اعلام کردند ریتوییت های حذف شده نیز با دیگر منتشر شدند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گزارش های جدیدی در مورد باگ جدید توییتر منتشر شده که توسط کاربران گزارش شده است. هنوز از جزئیات آن و میزان گستردگی آن اطلاعاتی در دست نیست. برخی نیز در مورد ایجاد این باگ و یا روی آوردن این شبکه اجتماعی به هوش مصنوعی مردد هستند.

به عنوان مثال یک کاربر اعلام کرد در اوایل سال جاری تمام توییت های خود را حذف کرده و اکنون به دلیل ایجاد این باگ بار دیگر شاهد انتشار توییت های پاک شده بوده است. سوالی که در اینجا مطرح شد این است که توییت های سه سال پیش چگونه توسط باگ توییتر منتشر شده است؟

تاکنون ۴۰۰ کاربر توییتر مشکل ایجاد شده را گزارش کرده اند. همه آنها عنوان کردند توییت پاک شده آنها مربوط به مسائل مختلف مجددا منتشر شده است. برخی از آنها در مورد مسایل سیاسی و با اجتماعی بوده است. هنوز توییتر در این مورد اقدامی انجام نداده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال