قابلیت جدید توییتر؛ استفاده همزمان از تصاویر و ویدیوها و گیف در یک توییت

قابلیت جدید توئیتر که هم اکنون در مرحله آزمایش قرار دارد به کاربر اجازه می‌دهد تا بتوانند در یک توییت از تصاویر، ویدئو ها و فایل های گیف استفاده کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، قابلیت جدید در حال آزمایش توییتر به کاربر اجازه می‌دهد تا در یک توییت علاوه بر تصاویر، […]

قابلیت جدید توئیتر که هم اکنون در مرحله آزمایش قرار دارد به کاربر اجازه می‌دهد تا بتوانند در یک توییت از تصاویر، ویدئو ها و فایل های گیف استفاده کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، قابلیت جدید در حال آزمایش توییتر به کاربر اجازه می‌دهد تا در یک توییت علاوه بر تصاویر، ویدیو ها و فایل های گیف را نیز پست کند. در حال حاضر کاربران تنها می توانند از یک نوع فایل برای استفاده در توئیت استفاده کنند.

 در صورت عرضه عمومی قابلیت جدید، توییت های چند رسانه ای با تغییرات عمده ایجاد خواهد شد. در حال حاضر استفاده آزمایشی این قابلیت توسط توییتر انجام گرفته است و به گفته این شرکت برخی کاربران می‌توانند طی دوره زمانی محدود از آن استفاده کنند. همچنین این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا در تولید خود از تگ گذاری روی عکس ها و ویدیوهای آپلود شده نیز بهره ببرند. طبق بیانیه رسمی توییتر هم اکنون برخی از کاربران به صورت منتخب امکان استفاده از این قابلیت را به صورت آزمایشی خواهند داشت. آنها می توانند در یک توییت ۴ نوع متفاوت از فرمت های چند رسانه ای را استفاده کنند.

 در این بیانیه آمده است کاربران برای پویایی بیشتر در تعاملات خود می‌توانند از این فرمت ها استفاده کنند. بنابراین امکان ابراز آنچه کاربران در ذهن خود دارند فراتر از ۲۸۰ کاراکتر فراهم می شود. البته استفاده آزمایشی این قابلیت در نسخه دسکتاپ فراهم نشده است و تنها اپلیکیشن موبایل توییتر می تواند از این قابلیت استفاده کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال