ابزار جدید توییتر می تواند به تجزیه و تحلیل داده ها توسط محققان کمک کند

شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرده به دنبال توسعه ابزاری است که بتوان با کمک آن داده های مربوط به این شبکه اجتماعی را به گونه ای ساده تر برای محققان تجزیه و تحلیل کرد. در این شبکه اجتماعی هر روزه داده‌هایی با موضوعاتی از جمله بیماری کرونا و یا اطلاعات غلط و همچنین نفرت پراکنی […]

شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرده به دنبال توسعه ابزاری است که بتوان با کمک آن داده های مربوط به این شبکه اجتماعی را به گونه ای ساده تر برای محققان تجزیه و تحلیل کرد. در این شبکه اجتماعی هر روزه داده‌هایی با موضوعاتی از جمله بیماری کرونا و یا اطلاعات غلط و همچنین نفرت پراکنی منتشر می شود. حال ابزارهای جدید این شرکت می تواند در آینده این موضوعات را به راحتی تجزیه و تحلیل کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، محققان در صورت همکاری با توییتر می‌توانند به توییت های قدیمی کاربران دسترسی پیدا کرده و آنها را تجزیه و تحلیل کنند. همچنین با کمک ابزارهای جدید برای بهبود روشهای محققان می توان از اطلاعات مربوط به حساب های عمومی نیز استفاده کرد.

 در حال حاضر نسخه جدید API توییتر قادر است اطلاعات مربوط به داده های عمومی را در دسترس توسعه دهندگان قرار دهد. مدیر محصول این پلتفرم جدید اعلام کرده در حال حاضر سرمایه گذاری‌هایی برای توسعه تحقیقات دانشگاه با هدف شناخت ارزش و تاثیر کار آنها انجام خواهد گرفت. محققان می توانند از داده های شبکه اجتماعی در تجزیه و تحلیل موضوعاتی مانند سطح استرس و اضطراب در زمان همه گیری ویروس کرونا استفاده کنند.

کلیه متقاضیان مربوط به موسسات علمی و یا دانشگاهی در صورت واجد شرایط بودن می توانند درخواست خود را برای دسترسی به داده ها برای توییتر ارسال کنند. این افراد باید برای تجزیه و تحلیل داده ها و دسترسی به آنها هدف تحقیق مشخصی داشته باشند و به هیچ عنوان اهداف تجاری در این تحقیقات مورد قبول نخواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال