مدیرمحصول شبکه اجتماعی توییتر به استخدام اینستاگرام درآمد

شبکه‌های اجتماعی از اهمیت بسیار زیادی در دنیای امروزی برخوردار بوده و شرکت‌های بسیار زیادی هستند که در این زمینه فعالیت دارند. حالا مدیر بخش محصولات شرکت توئیتر، آقای Kevin Weil با تجربه‌ی بسیار بالایی که دارد، این شرکت را ترک کرده و همین سِمَت را در شرکت اینستاگرام بر عهده خواهد گرفت. مدیر قبلی شرکت اینستاگرام […]

شبکه‌های اجتماعی از اهمیت بسیار زیادی در دنیای امروزی برخوردار بوده و شرکت‌های بسیار زیادی هستند که در این زمینه فعالیت دارند. حالا مدیر بخش محصولات شرکت توئیتر، آقای Kevin Weil با تجربه‌ی بسیار بالایی که دارد، این شرکت را ترک کرده و همین سِمَت را در شرکت اینستاگرام بر عهده خواهد گرفت. مدیر قبلی شرکت اینستاگرام نیز حالا در شرکت Oculus فعالیت داشته و به همین جهت مدیران سعی کرده‌اند جای خالی وی را با استخدام فردی با تجربه، پر نمایند.

در مورد آقای Weil نیز باید بگوییم که بر خلاف اطلاعات نادرستی که بسیاری از خبرگزاری‌ها منتشر می‌کنند، او از تویئتر اخراج نشده و حالا نیز با تمایل خود وارد اینستاگرام شده است. به هر صورت تجربه‌ی بسیار بالایی که این مدیر کارکشته دارد، سبب شده تا خروجش از تویئتر، حالا تیتر شماره یک بسیاری از خبرگزاری‌ها باشد.

هنوز وظایف آقای Weil در سمت جدید خود به صورت کامل مشخص نشده اما این احتمال وجود دارد که احتمالا شاهد آینده‌ی متفاوت برای تویئتر خواهیم بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال