قابلیت Unmentioning توییتر برای تمامی کاربران فعال شد

قابلیت خارج شدن از منشن یا Unmentioning که پیش از این تنها به صورت آزمایشی در اختیار برخی کاربران قرار داشت اکنون برای تمامی کاربران توییتر قابل استفاده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، قابلیت خارج شدن از منشن از تاریخ آوریل امسال به صورت آزمایشی در این شبکه اجتماعی مورد استفاده […]

قابلیت خارج شدن از منشن یا Unmentioning که پیش از این تنها به صورت آزمایشی در اختیار برخی کاربران قرار داشت اکنون برای تمامی کاربران توییتر قابل استفاده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، قابلیت خارج شدن از منشن از تاریخ آوریل امسال به صورت آزمایشی در این شبکه اجتماعی مورد استفاده قرار گرفت. اما اکنون کلیه کاربران می توانند به این قابلیت دسترسی داشته باشند. این ویژگی به کاربران اجازه می دهد در صورت منشن شدن در گفتگو ها به راحتی از آن خارج شوند.

 توییت اخیر این شبکه اجتماعی در این مورد می گوید: گاهی اوقات کاربر قصد ترک یک گفتگو را دارد. به این ترتیب می‌توانید با در دست گرفتن کنترل منشن ها و با استفاده از قابلیت Unmentioning که برای همه کاربران عرضه شده است خود را از این گفتگو خارج کنید. برای این کار روی منوی سه نقطه در کنار هر توئیت کلیک کنید و گزینه Leave this conversation بزنید. بدین ترتیب با خاکستری شدن نام کاربری شما روی توییت ها دیگران نیز از خارج شدن شما مطلع خواهند شد. به همین ترتیب دیگر امکان منشن کردن در این گفتگو وجود ندارد و حتی نوتیفیکیشن های آن نیز به دست شما نمی رسد. توییتر این ویژگی را از یک سال پیش به صورت آزمایشی مورد استفاده قرار داده بود. هدف از ایجاد این ویژگی نیز جلوگیری از آزار و اذیت کاربران اعلام شد.