اپلیکیشن ویدیویی توییتر برای استفاده در تلویزیون های هوشمند در راه است

توییتر ساخت یک اپلیکیشن ویدیویی را آغاز کرده و طبق اعلام ماسک فرار است از آن در تلویزیون های هوشمند استفاده شود. تصمیم اخیر به برنامه های جدید این شرکت مرتبط است که بخشی از آن تولید ویدیو و محتواهای مرتبط با آن برای این پلتفرم است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، […]

توییتر ساخت یک اپلیکیشن ویدیویی را آغاز کرده و طبق اعلام ماسک فرار است از آن در تلویزیون های هوشمند استفاده شود. تصمیم اخیر به برنامه های جدید این شرکت مرتبط است که بخشی از آن تولید ویدیو و محتواهای مرتبط با آن برای این پلتفرم است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اعلام این خبر در توییتر زمانی انجام شد که یک کاربر از ماسک و توییتر باید نبود یک برنامه ویدیویی انتقاد کرده و عنوان کرد هرگز ویدیوهای یک ساعتها توییتر را تماشا نمی کند. ماسک نیز در پاسخ گفت این ویژگی در حال ساخت است. پس از این اعلام کاربران از این ویژگی استقبال کرده و کاربری که در این مورد انتقاد کرده بود در پاسخ به ماسک گفت: روزی می رسد که با لغو اشتراک در یوتیوب دیگر به سراغ این برنامه نخواهم رفت.

اخیرا ماسک و لیندا کارنینو در یک سخنرانی در مراسمی که سرمایه گذاران توییتر حضور داشتند اعلام کردند از برنامه های آینده توییتر تمرکز روی ویدیو و تولید کنندگان محتوا خواهد بود تا این شرکت بتواند علاوه بر تبلیغات دیجیتالی از دیگر روش ها نیز برای احیای کسب و کار بهره ببرد. رویترز در گزارشی اعلام کرد صحبت های این فرد همراه با نمایش اسلایدی بود که در آن نشان می داد ویدیوهای عمودی سهم ده درصدی در بین ویدیوهای مشاهده شده کاربران دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال