دو عضو از گوشی های سری G موتورولا رونمایی شدند؛ موتو G30 و G10

موتورولا از گوشی‌های جدید خود به نام های موتو G30 و G10 با قیمتی کمتر از ۲۰۰ یورو رونمایی کرد. این گوشی ها مجهز به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و دوربین های چهارگانه خواهند بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی های موتو G30 و G10 موتورولا با قیمت‌های بسیار پایین […]

موتورولا از گوشی‌های جدید خود به نام های موتو G30 و G10 با قیمتی کمتر از ۲۰۰ یورو رونمایی کرد. این گوشی ها مجهز به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و دوربین های چهارگانه خواهند بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی های موتو G30 و G10 موتورولا با قیمت‌های بسیار پایین و به عنوان گوشی های میان رده معرفی شدند. تفاوت این دو گوشی در مشخصات فنی آنها بوده و موتو G30 نسبت به مدل G10 از قیمت بالاتری برخوردار است.

گوشی موتورولا موتو G30 یک گوشی با نمایشگر ۶.5 اینچی با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز است. دوربین سلفی آن در حفره بالای نمایشگر و با لنز ۱۳ مگاپیکسل قرار گرفته است. در پنل پشتی آن نیز دوربین های چهارگانه قرار گرفتند که سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسل بوده و در آن از فناوری کواد پیکسل استفاده شده است. کواد پیکسل �می تواند پیکسل های موجود در تصاویر را ترکیب کرده و آنها را با اندازه ۱.۴ میکرومتر ارائه دهد. دوربین های دیگر یک حسگر ۸ مگاپیکسلی واید و دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو هستند.

پردازنده G30 اسنپدراگون 662 بوده که شامل ۸ هسته کریو ۲۶۰ و پردازنده گرافیکی آدرنو ۶۱۰ می باشد. حافظه این گوشی در دو مدل 4 و 6 گیگابایتی خواهد بود. همچنین حافظه داخلی آن نیز 128 گیگابایت است. فناوری شارژ 20 واتی نیز برای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی آن در نظر گرفته شده است.

گوشی موتو G10 نیز از یک نمایشگر 6.5 اینچی با نرخ رفرش 60 هرتز بهره مند خواهد بود. تفاوت این گوشی با مدل G30 در پردازنده آن خواهد بود. گوشی موتو G10 به چیپست اسنپدراگون 460 مجهز است و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی آن نیز با شارژر 10 واتی شارژ خواهد شد. همچنین دوربین اصلی آن در پنل پشتی 48 مگاپیکسل خواهد بود. روی پنل پشتی هر دو دستگاه حسگر اثر انگشت قرار گرفته و روی فریم آنها نیز یک دکمه جدا برای دسترسی سریع به دستیار صوتی گوگل تعبیه شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال