دو گوشی رده‌بالا از ال‌جی در بنچمارک Geekbench رویت شدند

کمتر از 10 روز با شروع کنگره جهانی موبایل فاصله داریم و تمامی نگاه‎ها معطوف به شرکت ال‎جی و پرچم‎دار بعدی این شرکت یعنی LG G6 است که در این کنگره رونمایی خواهد شد. ولی به نظر می‎رسد که این شرکت کره‎ای قصد دارد محصول جدید دیگری را نیز معرفی کند. چند روز قبل گوشی […]

کمتر از 10 روز با شروع کنگره جهانی موبایل فاصله داریم و تمامی نگاه‎ها معطوف به شرکت ال‎جی و پرچم‎دار بعدی این شرکت یعنی LG G6 است که در این کنگره رونمایی خواهد شد. ولی به نظر می‎رسد که این شرکت کره‎ای قصد دارد محصول جدید دیگری را نیز معرفی کند. چند روز قبل گوشی با شماره‎مدل LG H871 در بنچمارک Geekbench رویت شد. امروز دو گوشی دیگر با مشخصات مشابه در لیست بنچمارک‎های این وب‎سایت به چشم خوردند.

شماره مدل‎ این دو گوشی  LGE LGUS997 و LGM-G600L بوده و اپلیکیشن بنچمارک مذکور برای هر دو گزارش استفاده از 4 گیگابایت رم و چیپست MSM8996 اسنپ‎دراگون را می‎دهد. این مشخصات به همراه سیستم‎عامل اندروید نوقا تنها ویژگی‎هایی هستند که فعلا می‎دانیم. متاسفانه، مدل این چیپست کمی ما را گیج می‎کند. شرکت کوالکام در واقع از MSM8996 برای 4 مدل چیپست خود استفاده می‎کند یعنی اسنپ‎دراگون 820 و دو مدل مختلف اسنپ‎دراگون 821. اگرچه تمامی این چیپست‎ها از نظر سخت‎افزاری با هم مشابه هستند ولی تا حدی سرعت کلاک آن‎ها متفاوت بوده و به صورت زیر است:

MSM8996 lite: دو هسته کریو با سرعت کلاک 1.8 گیگاهرتز و 2 هسته کریو با سرعت کلاک 1.36 گیگاهرتز

MSM8996:  دو هسته کریو با سرعت کلاک 2.15 گیگاهرتز و 2 هسته کریو با سرعت کلاک 1.6 گیگاهرتز

MSM8996 Pro-AB: دو هسته کریو با سرعت کلاک 2.15 گیگاهرتز و 2 هسته کریو با سرعت کلاک 1.6 گیگاهرتز

MSM8996 Pro: دو هسته کریو با سرعت کلاک 2.35 گیگاهرتز و 2 هسته کریو با سرعت کلاک 1.6 گیگاهرتز

هیچ‎کدام از این مدل‎ها اشاره‎ای به فرکانس 1.9 گیگاهرتز بر روی هر کدام از کلاسترها ندارند که می‎توان این قضیه را به چندین چیز نسبت داد یعنی خطای گزارش، اندکی تغییر یا به طور کلی چیپستی متفاوت.

ما نسبتا مطمئن هستیم که گوشی LG G6 از سیستم روی چیپ اسنپ‎دراگون 821 استفاده خواهد کرد.استفاده از رم 4 گیگابایتی با توجه به گزارش‎های قبلی که از بهره‌مندی دستگاه از 6 گیگابایت رم خبر می‌داد، مایوس کننده است. البته نتیجه‎ی این بنچمارک می‎تواند به این معنی باشد که مدل دارای 6 گیگابایت رم برای بازار آمریکا و اروپا و با 4 گیگابایت رم برای دیگر بازارها خواهد بود.

حتی این امکان نیز وجود دارد که این دو گوشی G6 Lite و G6 Compact نیز باشند. اگر شماره‎مدل آن‎ها را با دقت دوباره بررسی کنیم متوجه می‎شویم که LGUS997 به نوعی مشخص می‎کند که این گوشی تنها برای بازار آمریکا است. به‌هرحال برای تایید صحت این شایعات باید تا شروع MWC 2017 صبر کنیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال