گوشی جدید Ulefone Power با باتری 6050 میلی‌آمپرساعتی و بدنه‌ی فلزی، تنها 180 دلار قیمت خواهد داشت

بسیاری از محصولاتی که این روزها وارد بازار می‌شوند به قدرت بسیار بالای دستگاه توجه داشته و شاید کمتر به فکر مواردی باشند که کاربران به آنها اهمیت بیشتری می‌دهند. با این‌حال هنوز هم شرکت‌هایی هستند که برای بولد کردن نام خود در میان دیگر شرکت‌ها به دنبال عرضه‌ی محصولاتی با کیفیت و قیمت پایین […]

بسیاری از محصولاتی که این روزها وارد بازار می‌شوند به قدرت بسیار بالای دستگاه توجه داشته و شاید کمتر به فکر مواردی باشند که کاربران به آنها اهمیت بیشتری می‌دهند. با این‌حال هنوز هم شرکت‌هایی هستند که برای بولد کردن نام خود در میان دیگر شرکت‌ها به دنبال عرضه‌ی محصولاتی با کیفیت و قیمت پایین هستند. اگر بخواهیم مثالی بزنیم، می‌توانیم به شرکت Ulefone اشاره کنیم که محصولی جدیدی با نام Power را معرفی نموده که علاوه بر قدرتی بالا، از طراحی بسیار خوب و یک باتری بسیار قدرتمند نیز بهره می‌برد و مهم‌تر از همه، قیمتی پایین نیز دارد.

ابتدا باید اشاره داشته باشیم که باتری 6050 میلی‌آمپرساعتی Ulefone Power می‌تواند یکی از بهترین ویژگی‌های این گوشی‌هوشمند باشد که سازندگان به آن توجه زیادی داشتنه‌اند. باتری قدرتمند این دستگاه می‌تواند با یک بار شارژ شدن، تا 63 ساعت هنگام صجبت کردن دوام بیاورد و در حالت آماده‌باش نیز می‌تواند تا میزان خیره‌کننده 75 روز، شارژ باتری را در خود نگاه دارد. وجود تکنولوژی Quick Charge نیز باعث شده تا تنها در عرض 2 ساعت، باتری این دستگاه به صورت کامل شارژ شده و تنها با 30 دقیقه شارژ کردن، کاربران بتوانند یک روز کامل را از این گوشی قدرتمند استفاده نمایند.

Ulefone Power has a 6,050mAh battery

اما بهتر است نگاهی هم به مشخصات فنی گوشی‌هوشمند Ulefone Power داشته باشیم. سازندگان در ساخت این محصول جدید از صفحه‌نمایشی 5.5 اینچی با رزولوشن 1080p و شیشه‌ی خمیده‌ی 2.5D Glass برای حاشیه‌های دستگاه استفاده کرده‌اند که کیفیت بسیار بالایی داشته و می‌تواند در همان نگان اول، توجه شما را به خود جلب کند. در مورد قسمت پشتی دستگاه، این امکان وجود که کاربران بخواهند از یک بدنه‌ی فلزی و یک‌دست استفاده نموده و یا بخواهند که سازندگان بدنه‌ای از جنس چوب را در اختیار آنان قرار دهند. حتی سازندگان از یک سنسور اسکنر اثر انگشت نیز در بخش پشتی این گوشی استفاده نموده‌اند که می‌تواند بهره‌وری دستگاه را افزایش دهد.

وجود سنسور 13 مگاپیکسلی IMX214 ساخت شرکت سونی در بخش پشتی دستگاه با گشودگی f/1.8، توانایی ضبط ویدئوها با رزولوشن 1080p، سیستم لرزشگیر الکتریکی (EIS)، فلاش دوگانه و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، از اصلی‌ترین ویژگی‌هاییست که در مورد دوربین این گوشی‌هوشمند می‌توانیم به آنها اشاره داشته باشیم.

قدرت این دستگاه نیز پایین نیست و در ابتدا کاربران با اندروید 5.1 آبنبات‌چوبی (که البته اندروید 6.0 نیز پس از مدت کوتاهی از عرضه دستگاه، در اختیار کاربران قرار می‌گیرد)، حافظه‌ی رم 3 گیگابایتی و چیپ قدرتمند و 8 هسته‌ای ساخت مدیاتک روبه‌رو خواهند بود و می‌توانند کارهای مختلفی همچون استفاده از دو سیم‌کارت به صورت همزمان و شبکه‌ی 4G-LTE را نیز انجام دهند.

اما موضوعی که شاید مهم‌ترین موضوع در مورد گوشی‌هوشمند چینی Ulefone Power باشد، قیمت این دستگاه است. کاربران می‌توانند تمامی این امکانات را تنها با پرداخت 180 دلار داشته باشند و واقعا نیازی به پرداخت چند صد دلار برای خرید یک محصول قدرتمند ندارند. در این مورد است که سازندگان چینی همیشه خبرساز بوده‌اند و حالا که گوشی Ulefone Power نیز معرفی شده، باز هم تولیدکنندگان چینی مورد توجه اصحاب رسانه و دنیای تکنولوژی قرار گرفته‌اند

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال