شارژ فوق سریع گوشی نوت 10 با شارژر 45 واتی سامسونگ

گوشی گلکسی نوت 10 از فناوری جدیدی به نام شارژ فوق سریع بهره می برد. این گوشی تنها گوشی هوشمندی است که حداکثر سرعت در شارژ را داراست. به گزارش سرویس اخبار فناوری تک نیوز و به نقل از GSMArena ، گوشی گلکسی نوت 10 سامسونگ میتواند با استفاده از شارژر 45 واتی با سرعتی […]

گوشی گلکسی نوت 10 از فناوری جدیدی به نام شارژ فوق سریع بهره می برد. این گوشی تنها گوشی هوشمندی است که حداکثر سرعت در شارژ را داراست.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تک نیوز و به نقل از GSMArena ، گوشی گلکسی نوت 10 سامسونگ میتواند با استفاده از شارژر 45 واتی با سرعتی فوق العاده شارژ شود. دلیل آن هم استفاده از استاندارد پاور دلیوری نسخه 3.0 در این گوشی هاست. البته در جعبه این گوشی یک شارژر 25 واتی قرار دارد که سرعت آن نیز مناسب است و در عرض 66 دقیقه میتواند گوشی را بطور کامل شارژ کند.

اما سوال اینجاست که آیا هر شارژر 45 واتی موجود در بازار میتواند این گوشی را شارژ کند یا خیر؟ با توجه به بررسی های انجام شده و شرایط خاص این گوشی مانند استفاده از فناوری PPS  (منبع تغذیه قابل برنامه ریزی) و استاندارد پاور دلیوری ،  این گوشی تنها با شارژر های 45 واتی خود شرکت سامسونگ سازگار است.

از  درگاه USB-C برای انتقال اطلاعات و همچنین انتقال برق با توان حداکثر 100 وات استفاده میشود. درگاه استاندارد USB حداکثر توان 7.5 وات را تحویل شما می دهد و ساده ترین نوع انتقال نیرو از طریق استاندارد USB-C هم تا 15 وات را پشتیبانی می کند. در هر دو حالت فوق، ولتاژ ثابت 5 ولت را داریم. این ولتاژ به شرکت ها اجازه میدهد تا سازگاری تجهیزاتشان با استانداردهای قدیمی را حفظ نمایند. افزایش ولتاژ ، باعث تخریب دستگاه یا آتش گرفتن آنها می شود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال