برچسب فراصوت می تواند آکنه را به طور کامل درمان کند

محققان برچسب های ریزسوزن فراصوت توسعه دادند که می تواند برای درمان آکنه و از بین بردن باکتری های آن مورد استفاده قرار بگیرد. درمان های موجود آکنه برای بسیاری از افراد موثر نبوده و حتی ممکن است عوارض جانبی نیز ایجاد کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، برچسب ریزسوزن جدید می […]

محققان برچسب های ریزسوزن فراصوت توسعه دادند که می تواند برای درمان آکنه و از بین بردن باکتری های آن مورد استفاده قرار بگیرد. درمان های موجود آکنه برای بسیاری از افراد موثر نبوده و حتی ممکن است عوارض جانبی نیز ایجاد کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، برچسب ریزسوزن جدید می تواند درمان موثری برای افراد دارای مشکل آکنه باشد. در این برچسب نانوذراتی قرار دارد که به جای آنتی بیوتیک ها با قرارگیری در معرض امواج صوتی آزاد شده و باکتری های آکنه را از بین می برند.

ترشح بیش از حد چربی باعث بسته شدن فولیکول های مو شده و با اسناد یک محیط بدون اکسیژن باکتری آکنه را پرورش می دهد. در این زمان با عفونی و ملتهب شدن فولیکول جوش قرمز ایجاد میشود. در خال حاضر این بیماری از سایت ترین بیماری پوستی محسوب میشود.

آکنه میلیون ها نفر را در سراسر جهان درگیر کرده و به عنوان هشتمین بیماری شایع در جهان شناخته میشود. حدود ۸۰ تا ۹۰ درصد نوجوانان در غرب تحت تاثیر آکنه قرار دارند.‌

استفاده از آنتی بیوتیک ها برای بسیاری از افراد در درمان آکنه موثر نیستند. به همین دلیل محققانی از هنگ کنگ برچسب ویژه را با هدف جایگزینی و عملکرد بهتر توسعه دادند. این برچسب ها پر واقع صفحات پلیمری کوچک و سوزن های بسیار ریز هستند که حاوی دارو بوده و در زمان فشار برچسب روی پوست می توانند داروی خود را برای حذف باکتری ها به کار برند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال