معرفی گوشی UMi EMax با قدرت شارژدهی بسیار بالا

بازار گوشی‌های چینی به ایجاد تنوع در عرصه گوشی‌های هوشمند، کمک بسزایی کرده است. اگر به یاد داشته باشید، قبلا تصور اینکه برای تولید یک گوشی چینی، چقدر زمان و کار صرف می‌شود مشکل بود ولی در مورد این موضوع می‌توان کاملا صادق بود که زمان صرف شده برای تولید گوشی‌های متفاوت از این پروسه […]

بازار گوشی‌های چینی به ایجاد تنوع در عرصه گوشی‌های هوشمند، کمک بسزایی کرده است. اگر به یاد داشته باشید، قبلا تصور اینکه برای تولید یک گوشی چینی، چقدر زمان و کار صرف می‌شود مشکل بود ولی در مورد این موضوع می‌توان کاملا صادق بود که زمان صرف شده برای تولید گوشی‌های متفاوت از این پروسه را نمی‌توان با یکدیگر قیاس کرد.

این ادعا با نگاهی به بازار گوشی‌های مدرن و ویژگی‌های جدید آن از لحاظ بر‌قراری ارتباطی نو میان مردم قابل اثبات است.

اما نکته‌ای که کمپانی‌های چینی، خوب آن را فرا گرفته‌اند این است که اگر کار اشتباهی را می‌خواهند انجام بدهند، آن را برای دیگر شرکت‌ها انجام داده و در تولید محصولات خود از اشتباه انجام داده شده، درس بگیرند.

اخیرا کمپانی UMi دست به تولید گوشی کاملا منحصر به فردی زده که بهترین ویژگی‌ آن، قیمت بسیار پایین آن است. شما می‌توانید با پرداخت تنها 200 دلار، یک گوشی کاملا قدرتمند و زیبا را تحویل بگیرید.

نام این گوشی شگفت‌انگیز، EMax است و طبق گفته کمپانی UMi، این دستگاه، اولین گوشی هوشمندی نیست که در بازار‌های فروش با استقبال زیادی روبه‌رو می‌شود.

هم اینک این شرکت به اشتباهات گذشته خود پی برده و آنها را از محصول جدید خود حذف کرده و از این رو، گوشی بسیار متفاوتی را بوجود آورده است. مطمئنا این گوشی به واسطه قیمت مناسب و ویژگی‌های بسیار خوب خود، توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب خواهد کرد.

umi-emax-works-2-days-recharging-raqwe.com-02

طبق گفته توسعه‌دهندگان این گوشی، باطری EMax توانایی شارژ‌دهی 2 روز کامل را بدون شارژ مجدد گوشی دارد و مطمئنا این خبر برای قشر وسیعی از مردم، جالب خواهد بود. و البته این گوشی از باطری با ظرفیت 3780 میلی‌آمپر ساعت بهره می‌برد. با وجود این باطری قدرتمند، کاربران می‌توانند با آسودگی خاطر از گوشی خود استفاده کرده و در روز دوم نیز با اعتماد به نفس کامل از امکانات موجود در آن استفاده کنند.

مشخصات فنی UMi EMax

در کنار وجود باطری بسیار قدرتمند، این گوشی دارای ویژگی و امکانات بسیار خوب دیگری نیز هست و وجود صفحه نمایشی بزرگ با ابعاد 5.5 اینچ و دقت تصویر 1920 × 1080 پیکسل، از جمله آنهاست. نمایشگر گوشی بسیار با کیفیت و مناسب بوده و روشنایی، کنتراست و زاویه دید آن حقیقتا بالاست.

قلب این گوشی به یک تراشه 64 بیتی قدرتمند مجهز گشته است که دارای هشت هسته بوده و ساخت شرکت MediaTek است. این تراشه با نام MT6752 دارای فرکانس کاری 1.7 گیگا‌هرتز بوده و در کنار آن از 2 گیگا‍‌بایت حافظه RAM بهره می‌برد.

در زمینه امکانات ارتباطی گوشی،EMax از شبکه 4G LTE پشتیبانی می‌کند. این گوشی در برابر قیمت خود، از مزایای بسیار زیادی بهره می‌برد، اما مطمئنا تمام گوشی‌های هوشمند دارای معایبی نیز هستند. ولی باید گفت که این گوشی، عیب خاصی نداشته و تنها وجود حافظه داخلی 16 گیگا‌بایتی آن، می‌تواند مورد توجه قرار گیرد.

umi-emax-works-2-days-recharging-raqwe.com-03

علاقه‌مندان به عکاسی نیز نگران نباشند، زیرا دوربین اصلی این گوشی دارای حسگری با دقت 13 مگاپیکسل بوده و دوربین سلفی آن نیز 3.2 مگاپیکسلی است. پس مطمئنا در جایگاه خود و در رقبات با دیگر گوشی‌های هم رده، سر بلند است.

تاریخ آماده شدن این دستگاه برای فروش آن، ماه ژوئن همین سال در نظر گرفته شده است ولی ما برای دیدن آن بسیار بی‌تاب هستیم، زیرا مشخصات UMi EMax، خبر از دستگاهی پر‌قدرت می‌دهد و فیمت آن با توجه به مشخصات فنی موجود، بسیار عجیب و خوشحال‌کننده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال