Uncharted 4: A Thief’e End تا بهار سال 2016 تاخیر خورد!

پلی‌ استیشن 4، طعم تاخیر یکی دیگر از عنوان انحصاری خود را پس از گذشت یک سال و نیم از زمان عرضه، می‌چشد. نسخه‌ی چهارم و البته پایانی از سری بازی‌های Uncharted (اکتشاف نشده) که قرار است با نام A Thief’s End (پایان یک دزد) عرضه شود، حالا تا سال آینده تاخیر خورده است. این خبر […]

پلی‌ استیشن 4، طعم تاخیر یکی دیگر از عنوان انحصاری خود را پس از گذشت یک سال و نیم از زمان عرضه، می‌چشد. نسخه‌ی چهارم و البته پایانی از سری بازی‌های Uncharted (اکتشاف نشده) که قرار است با نام A Thief’s End (پایان یک دزد) عرضه شود، حالا تا سال آینده تاخیر خورده است.

این خبر به صورت رسمی، توسط کارگردان هنری شرکت ناتی داگ، آقای Neil Druckmann به PlayStation Blog اعلام شد. این کارگردان توانمند، در مورد تاخیر بازی اینگونه پاسخ داد:

“پس از اینکه ما در گذشته، نمایشی از گیم‌پلی Uncharted 4: A Thief’s End را داشتیم، احساس کردیم که داستان بازی و گیم‌پلی آن بیش از گذشته به هم گره خورده و حالا برای ما روشن شده که این بازی، عنوانی جاه‌طلبانه از سوی ما و البته بیش از تصور ما می‌باشد…”

آقای Druckmann اذعان داشت که تیم سازنده‌ی بازی، بر روی جزئیات آن بسیار وسواس داشته و قصد دارند تا جزئیات داستان هیجان‌انگیز و ماجراجویانه‌ی Drake (شخصیت اصلی بازی) را به بهترین شکل ممکن بیان کنند. من نیز آنها را تحسین می‌کنم چرا که قصد دارند تا فرانچایز Uncharted را با یک عنوانی استثانائی، به پایان برسانند.

وی ادامه داد:

“از صبر و شکیبایی تمامی علاقه مندان ممنونم. می‌دانیم که انتظار برای چنین عنوانی بسیار مشقت‌بار می‌باشد اما مطمئن باشید، چیزی که سال آینده از این بازی خواهید دید با نمایشی که پیشتر از آن داشتیم، کاملا متفاوت خواهد بود. تیم سازنده‌ی بازی در ناتی داگ، تمامی سال 2015 را بر روی این عنوان کار خواهند کرد تا داستان Nathan Drake، آنگونه که شایسته است به پایان رسد. سال 2016، شما را در مقابل عنوانی هیجان‌انگیز و تکرارنشدنی قرار خواهد داد.”

البته در این زمان که بازی‌های رایانه‌ای، یکی پس از دیگری تاخیر می‌خورند، شاید چندان جای تعجب نداشته باشد که Uncharted 4: A Thief’e End نیز تاخیر بخورد اما چند ماه صبر اضافی، شاید چندان هم کار سختی نباشد چرا که سال 2015 نیز سالی پر از عناوین بزرگ و فوق‌العاده است که می‌تواند Uncharted 4 را از برای مدتی کوتاه از ذهن شما پاک کند!

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال