طراحی منحصر به فرد پهپاد شرکت FLY-R با بال لوزی شکل

شرکت FLY-R نوعی پهپاد منحصر به فرد طراحی کرده که بال آن به شکل لوزی و زاویه دار ساخته شده اند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پهپادهای طراحی شده توسط شرکت FLY-R طراحی منحصر به فردی داشته و بال های آن به شکل لوزی طراحی شده اند. این شرکت برای چنین طراحی […]

شرکت FLY-R نوعی پهپاد منحصر به فرد طراحی کرده که بال آن به شکل لوزی و زاویه دار ساخته شده اند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پهپادهای طراحی شده توسط شرکت FLY-R طراحی منحصر به فردی داشته و بال های آن به شکل لوزی طراحی شده اند. این شرکت برای چنین طراحی ای مزیت های گوناگونی را عنوان کرده است. بال های این پهپاد از بالا به شکل لوزی بوده و شکلی شبیه به الماس دارد. در این پهباد یک جفت بال در قسمت پایین و یک جفت بال در بخش بالایی طراحی شده که در بخش انتها به یکدیگر متصل می شوند. طراحی این پهپاد شبیه به هواپیماهای قدیمی دوباله بوده که در بخش انتهایی بال‌های بالا و پایین به یکدیگر اتصال دارند.

 شرکت FLY-R که در جزیره رئونیون فرانسه در اقیانوس هند قرار دارد، مزیت های بی شماری را برای این نوع طراحی بال برشمرده است. کاهش طول بالها در این پهپاد میزان نیروی درگ آیرودینامیک را نیز کاهش داده است. همچنین توده ساختاری در این طراحی کاهش پیدا کرده که باعث سرعت با ثبات و دامنه سرعتی وسیع برای پهپاد میشود. طرح لوزی شکل بال ها نیز توان مانور پذیری پهپاد را افزایش داده و بهبود عملکرد آن را باعث می شود.

این پهپاد جدید به نام R2-150 با کمک باتری پرواز میکند و می تواند در مناطق خاص به شکل کاملاً خودران پرواز کند. از دیگر اهداف ساخت این پهپاد مشاهده و شناسایی اهداف مورد نظر خواهد بود. طول بال این پهپاد یک و نیم متر و سرعت کروز آن ۱۱۵ کیلومتر بر ساعت است. باتری های این پهپاد می تواند در هر شارژ کامل حدود ۲ ساعت کار کند. همچنین پهباد R2-150 قابلیت ارسال ویدیوی زنده را نیز در حین پرواز خواهد داشت.

 پهپادهای دیگر شرکت FLY-R نیز می‌توانند در هنگام پرواز بارهای سنگین را نیز حمل کنند. شرکت FLY-R قصد دارد در آینده هواپیمای Crystal CR-1200 را نیز طراحی کند. این هواپیما قادر خواهد بود افراد را در فاصله‌ای کوتاه جابجا کند. این هواپیما تنها برای دو خلبان و هشت مسافر طراحی شده و سیستم رانندگی آن از نوع هیبریدی خواهد بود.

شارژ این هواپیما نیز از طریق یک ژنراتور سوخت فسیلی انجام می شود که می تواند انرژی لازم برای موتور های برقی دو پروانه پشتی را فراهم کند. این هواپیما می تواند تنها با یک سوخت گیری و با سرعت ۳۵۰ کیلومتر بر ساعت تا ۱۰۰۰ کیلومتر پرواز کند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال