گوشی بی نام شیائومی رکورددار بنچمارک آنتونو

در گزارش هایی از پلتفرم بنچمارک آنتونو (AnTuTu) مشخص شد یک گوشی بی نام از شیائومی توانسته رکورد دار باشد. برخی از کاربران نام این گوشی را می 10 پرو پلاس گذاشتند. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا و به نقل از GMSArena، گوشی بی نام شیائومی توانسته است در پلتفرم بنچمارک امتیاز 687422 را […]

در گزارش هایی از پلتفرم بنچمارک آنتونو (AnTuTu) مشخص شد یک گوشی بی نام از شیائومی توانسته رکورد دار باشد. برخی از کاربران نام این گوشی را می 10 پرو پلاس گذاشتند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا و به نقل از GMSArena، گوشی بی نام شیائومی توانسته است در پلتفرم بنچمارک امتیاز 687422 را کسب ‌کند. این در حالی است که گوشی گیمینگ ایسوس مدل راکفون ۳ امتیاز ۶۲۱ هزار را در این پلتفرم کسب کرده بود. همچنین این گوشی گیمینگ در حالت X Mode قرار داشته و فن خنک کننده آن نیز روشن بود.

گوشی بی نام شیائومی به چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ معمولی مجهز شده بود. در حالی که بسیاری معتقدند ممکن است که گوشی جدید شیائومی از نوع اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس خواهد بود. همچنین شماره مدل نشان می دهد که این گوشی احتمالاً به خانواده می 10 تعلق دارد و ممکن است مدل می 10 پرو پلاس باشد. Lei Jun، مدیرعامل شیائومی نیز مدتی پیش مشخصاتی از پرچمدار بعدی این شرکت بیان کرده بود که شباهت زیادی به گوشی مورد نظر دارد.

مدیر عامل شیائومی مدعی شده بود که گوشی بعدی این شرکت صفحه نمایش با نرخ بالاتر و سیستم خنک کننده بهتر و همچنین  دوربین با بزرگنمایی ۳۰ برابری خواهد داشت. باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی آن نیز از شارژ بی سیم و موتور ویبره با کیفیت برخوردار خواهد بود. احتمالاً این گوشی اوایل ماه آینده معرفی خواهد شد.

 

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال