رندرهای غیررسمی گوشی Pixel XL گوگل، تصویری از شمای کلی دستگاه را نشان می‌دهند

طبق اخبار فعلی دنیای فناوری، سری گوشی‎های نکسوس گوگل به تاریخ پیوسته‎اند و قرار است اعضای جدید خانواده‎ی پیکسل جایگزین آن‎ها شوند، یا حداقل این چیزی است که گزارش‎ها می‎گویند. البته جای نگرانی نیست، ایده‎ی پشت ساخت این گوشی‎ها همانند با گذشته است یعنی گوشی‎های هوشمندی با برند گوگل با داشتن نسخه‎ی خام اندروید و […]

طبق اخبار فعلی دنیای فناوری، سری گوشی‎های نکسوس گوگل به تاریخ پیوسته‎اند و قرار است اعضای جدید خانواده‎ی پیکسل جایگزین آن‎ها شوند، یا حداقل این چیزی است که گزارش‎ها می‎گویند. البته جای نگرانی نیست، ایده‎ی پشت ساخت این گوشی‎ها همانند با گذشته است یعنی گوشی‎های هوشمندی با برند گوگل با داشتن نسخه‎ی خام اندروید و آپدیت‎های دقیق به مدت حداقل 2 سال. ما امسال هم‎چنان انتظار دو گوشی‎هوشمند جدید را داریم، یعنی گوشی‎های هوشمند پیکسل و Pixel XL، که در دو اندازه‎ی معمولی و بزرگتر نظیر گوشی‎های نکسوس 5X و 6P سال گذشته روانه‎ی بازار شوند.

چند روز قبل، عکسی با کیفیت در محیط اینترنت منتشر شد که به ما نسخه‎ی واقعی از Pixel XL، البته محوآلود، را نشان داد. با توجه به این‎که اخبار حول گوشی‎های هوشمند پرچم‎دار گوگل همواره با هیاهو همراه است، طرفداران زیادی هم وجود دارند که سعی می‎کنند تا جای ممکن از چنین تصاویری جزئیات مختلف را متوجه شوند.

یکی از کاربران فروم معروف Reddit، به اسم bndki، با استفاده از تصویر مورد نظر رندری از بخش جلوی این گوشی‎ هوشمند به وجود آورده است. بنابراین، می‎توان فرض کرد که تصویر زیر پنل جلویی این گوشی را نشان می‎دهد.

درست حدس زدید، نمایشگر این گوشی مستطیلی شکل است و زمانی که صفحه‎نمایش خاموش است هیجانی به وجود نمی‎آورد. ولی هم‎چنان می‎توان امید داشت که محصول نهایی نیز چنین لبه‎های نازکی را اطراف نمایشگر گوشی داشته باشد.

%d8%b1%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ba%db%8c%d8%b1%d8%b1%d8%b3%d9%85%db%8c-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-pixel-xl-%da%af%d9%88%da%af%d9%84%d8%8c-%d8%aa%d8%b5%d9%88%db%8c%d8%b1%db%8c-%d8%a7%d8%b2

رندرهای غیررسمی گوشی Pixel XL گوگل، تصویری از شمای کلی دستگاه را نشان می‌دهند-

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال