رندرهای غیررسمی مدل مفهومی مک بوک اولترا مجهز به داینامیک آیلند منتشر شد

مدل مفهومی مک بوک اپل در چند رنگ مختلف بصورت رندرهای غیررسمی منتشر شد. در این لپ تاپ ها ویژگی داینامیک آیلند آیفون ۱۴ نیز به چشم میخورد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، بنظر میرسد اپل همانند سال ۲۰۱۷ که ناچ را به آیفون آورد و سپس در دیگر محصولات بعنوان نمادین استفاده […]

مدل مفهومی مک بوک اپل در چند رنگ مختلف بصورت رندرهای غیررسمی منتشر شد. در این لپ تاپ ها ویژگی داینامیک آیلند آیفون ۱۴ نیز به چشم میخورد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، بنظر میرسد اپل همانند سال ۲۰۱۷ که ناچ را به آیفون آورد و سپس در دیگر محصولات بعنوان نمادین استفاده کرد، از داینامیک آیلند. نیز در طراحی دیگر محصولات استفاده کند. احتمالا مک بوک های آینده نیز در بالای نمایشگر حفره های کپسولی شکل خواهند داشت.

البته رندرهای منتشر شده پیش از اپل و توسط یک طراح خوش ذوق ساخته شدند که مدل مفهومی مک بوک اولترا را به نمایش می‌گذارد. مک بوک اولترا احتمالا با رنگ های طلایی، نقره ای و خاکستری طبق روال اپل تولید خواهد شد. اپل در آیفون ۱۴ تلاش کرد تا بریدگی نمایشگر را از طریق جابجایی حسگرها حذف و حفره جدید را جایگزین آن کند. همچنین داینامیک آیلند با سیستم عامل اپل نیز سازگاری دارد بطوری که کار با آن تجربه کاربری را لذت بخش می کند. اما مک بوک ها صفحه لمسی ندارند به همین دلیل هنوز مشخص نیست در لپ تاپ جدید، داینامیک آیلند چگونه با نرم افزار ترکیب خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال