آموزش: چگونه از ارسال ایمیل‌های تصادفی و ناخواسته در جیمیل جلوگیری کنیم؟

حتی با وجود اینکه برخی از مواقع دوبار ایمیل‌های ارسالی خود را چک می‌کنیم، ممکن است باز هم مشکلی در ایمیل ما باشد که بخواهیم از فرستاده شدن آن جلوگیری کنیم. به عنوان مثال، ممکن است اشتباه تایپی در ایمیل پیش بیاید و یا فایل مورد نظر ما به اشتباهی در ایمیل پیوست شده باشد. به […]

حتی با وجود اینکه برخی از مواقع دوبار ایمیل‌های ارسالی خود را چک می‌کنیم، ممکن است باز هم مشکلی در ایمیل ما باشد که بخواهیم از فرستاده شدن آن جلوگیری کنیم. به عنوان مثال، ممکن است اشتباه تایپی در ایمیل پیش بیاید و یا فایل مورد نظر ما به اشتباهی در ایمیل پیوست شده باشد. به همین علت، گوگل ویژگی را به تازگی در سرویس ایمیل خود فعال کرده که کاربر می‌تواند از ارسال‌ ایمیل‌های تصادفی و ناخواسته جلوگیری کند.

برای این کار کافی است به بخش تنظیمات جیمیل بروید و بر روی گزینه‌ی Undo Send کلیک کنید. این ویژگی به صورت پیش فرض غیر فعال است؛ اما شما می‌توانید با مراجعه به این بخش آن را فعال کنید. بعد از فعال کردن این ویژگی، ایمیل‌های شما با توجه به عدد ارسالی در همان بخش، بعد از 5 تا 30 ثانیه تاخیر فرستاده می‌شوند. بنابراین به راحتی می‌توانید در صورت نیاز از فرستادن ایمیل اشتباه جلوگیری کنید.

به طور کلی عجیب به نظر می‌رسد که گوگل این ویژگی را به صورت پیش‌فرض غیر فعال کرده چرا که فعال بودن آن هیچ ضرری ندارد و ممکن است از اشتباهات ناخواسته جلوگیری به عمل آورد. پس هر چه سریع‌تر و قبل از این که پشیمان شوید این قابلیت را در جیمیل خود فعال کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال