رونمایی از ایرپاد ۳ با قابلیت پشتیبانی از فناوری Spatial Audio

نسل سوم ایرپاد اپل با طراحی متفاوت رونمایی شد. به گفته سازنده آن عمر باتری این دستگاه ۶ ساعت است و می‌تواند از فناوری صدای فضایی یا همان Spatial Audio پشتیبانی کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سومین نسل از ایرپاد معمولی اپل طراحی متفاوتی را عرضه می کند. به طوری که […]

نسل سوم ایرپاد اپل با طراحی متفاوت رونمایی شد. به گفته سازنده آن عمر باتری این دستگاه ۶ ساعت است و می‌تواند از فناوری صدای فضایی یا همان Spatial Audio پشتیبانی کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سومین نسل از ایرپاد معمولی اپل طراحی متفاوتی را عرضه می کند. به طوری که شباهت بسیار زیادی به مدل پرو دارد. این تغییر طراحی تک اپل طی سالهای اخیر محسوب می شود. از مهمترین تغییر طراحی ایرپاد ۳ کاهش دسته های ایرپاد است که همانند مدل پرو به پشتیبانی از حسگرهای لمسی و فشاری مجهز است.

به گفته اپل ایرپاد ۳ نسبت به مدل های قبلی از کیفیت میکروفون بالاتری برخوردار است و استفاده از کدک AAC-ELD نسبت به نسل قبلی صدای با کیفیت بالاتر را در تماسهای ارائه می دهد.

از دیگر قابلیت های نسل سوم ایرپاد اپل می توان به قابلیت صدای فضایی و دالبی اتموس اشاره کرد. همگی آنها به پخش موسیقی در فضای سه بعدی با کیفیت بالا کمک می‌کنند. به گفته اپل این دستگاه قابلیت مقاومت در برابر تعرق و آب را نیز خواهد داشت. کیس این دستگاه از شارژ بی‌سیم پشتیبانی خواهد کرد و با هر بار شارژ نیز تا ۶ ساعت می‌توان از این ایرپاد استفاده کرد. قرار است این محصول با قیمت ۱۷۹ دلار فروخته شود.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال