رونمایی از Windows 10X ؛ ویندوز جدید مایکروسافت

تا ساعاتی دیگر ، مایکروسافت در مراسم دوم اکتبر خود ، از ویندوز  10X بهمراه دیگر محصولات از جمله سرفیس پرو 7، سرفیس لپ تاپ 3 و یک محصول مبتنی بر پردازنده ARM رونمایی خواهد کرد. این ویندوز مخصوص تبلت های دونمایشگره و تاشو طراحی شده است و پیش از ان با نام ویندوز لایت […]

تا ساعاتی دیگر ، مایکروسافت در مراسم دوم اکتبر خود ، از ویندوز  10X بهمراه دیگر محصولات از جمله سرفیس پرو 7، سرفیس لپ تاپ 3 و یک محصول مبتنی بر پردازنده ARM رونمایی خواهد کرد. این ویندوز مخصوص تبلت های دونمایشگره و تاشو طراحی شده است و پیش از ان با نام ویندوز لایت نام برده شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز و به نقل از Engadget ، مایکروسافت از جدیدترین محصولات خود در رویدار دهم مهر رونمایی خواهد کرد. ایوان بِلَس افشاگر دنیای فناوری پیش از این مراسم گفته است : Windows 10 X مختص تبلت های دو نمایشگره و تاشو است و به زودی رونمایی خواهد شد. پیش از این در خبرها گفته شدکه مایکروسافت در حال توسعه تبلت دونمایشگره است و این تبلت از ویندوز سبک تری نسبت به ویندوز 10 استفاده خواهد کرد .

بنظر میرسد این ویندوز قابلیت اجرای برنامه های ویندوز 10 روی تبلت را داشته باشد. و با تکیه بر مجازی سازی (Virtualization) بسیاری از اپلیکیشن ها را از طریق اینترنت اجرا خواهد کرد. تاکنون هیچ تصویری از ویندوز 10X منتشر نشده است و باید منتظر رویدار امروز بعازظهر باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال