رونمایی از فناوری های ناسا برای مبارزه با بیماری کرونا

مهندسان ناسا برای مبارزه با ویروس کووید 19 سه فناوری را معرفی کرده اند که توسط کارمندان این سازمان در خانه طراحی شده اند. سه فناوری طراحی شده توسط مهندسان ناسا شامل یک نوع ونتیلاتور، کلاه اکسیژن و سیستم ضدعفونی کننده سطوح است. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی و فناوری تکنا، ناسا نیز در شرایط […]

مهندسان ناسا برای مبارزه با ویروس کووید 19 سه فناوری را معرفی کرده اند که توسط کارمندان این سازمان در خانه طراحی شده اند. سه فناوری طراحی شده توسط مهندسان ناسا شامل یک نوع ونتیلاتور، کلاه اکسیژن و سیستم ضدعفونی کننده سطوح است.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی و فناوری تکنا، ناسا نیز در شرایط کنونی از کلیه کارمندان خود خواسته است تا برای مبارزه با ویروس کرونا وارد عمل شوند. مدیر ناسا در ملاقات با دونالد ترامپ در کاخ سفید از تجهیزات ساخت مهندسان این شرکت در دوران قرنطینه و در منزل رونمایی کرد. این دستگاهها شامل ونتیلاتور، کلاه اکسیژن و سیستم ضدعفونی کننده بود که توسط ترامپ مشاهده شد.

پیش از این ناسا در پلتفرم خود به نام NASA@Work رای گیری کرده بود تا ایده های دیگران را برای ساخت تجهیزات جمع آوری کند. سپس ایده های دریافتی توسط مهندسان این شرکت طراحی و ساخته شد. جیم بریدنستاین مدیر ناسا در کاخ سفید و در ملاقات با ترامپ فعالیت مهندسان ناسا در منزل در زمان قرنطینه را ساخت دستگاههای خارق العاده دانست. فناوری اول نوعی ونتیلاتور است که  NASA VITAL نام گرفته و در آزمایشگاه JPL به بهره برداری رسیده است. کلاه اکسیژن نیز فناوری دیگری است که برای بیماران کووید 19 با علائم کمتر کاربرد دارد و در مقر تحقیقات پرواز آرمسترانگ ساخته شده است. دستگاه ضدعفونی کننده سطوح AMBUSTtat نیز در مرکز تحقیقات گلن توسعه یافته است.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال