رونمایی از عینک هوشمند و هواوی میت بوک ایکس پرو 2022

هواوی علاوه بر معرفی ساعت هوشمند و گوشی تاشو جدید خود از یک عینک هوشمند با پشتیبانی از سیستم عامل هارمونی نیز رونمایی کرد. همچنین در این مراسم هواوی میت بوک ایکس پرو نیز عرضه شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نسخه جدید عینک هوشمند هواوی در سه مدل مختلف مجهز به […]

هواوی علاوه بر معرفی ساعت هوشمند و گوشی تاشو جدید خود از یک عینک هوشمند با پشتیبانی از سیستم عامل هارمونی نیز رونمایی کرد. همچنین در این مراسم هواوی میت بوک ایکس پرو نیز عرضه شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نسخه جدید عینک هوشمند هواوی در سه مدل مختلف مجهز به قابهای بوستون، ولینگتون و آویاتور با لنزهای طبی عرضه شد. در این عینک هوشمند از بلندگو و میکروفون های قدرتمند ۱۲۸ میلیمتری استفاده شده که می‌توان به کمک آن به دستیار صوتی Celia دسترسی پیدا کرد. همچنین سیستم عامل اختصاصی آن هارمونی خواهد بود. کاربران می‌توانند بدون استفاده از گوشی از این عینک هوشمند استفاده کنند. قابلیت های این عینک هوشمند ارائه ویژگیهای ردیابی سلامت است و گواهی IPX4 آن را در مقابل پاشش آب نیز مقاوم خواهد کرد. باتری استفاده شده در این عینک آن را برای ۱۶ ساعت کار آماده می کند.

محصول دیگر هواوی میت بوک ایکس پرو ۲02۲ است که جدیدترین لپ تاپ پرچمدار این شرکت محسوب می‌شود. در این لپ‌تاپ از پردازنده نسل یازدهم Rocket Lake اینتل استفاده شده و نمایشگر لمسی آن ۱۴.۲ اینچ خواهد بود. نرخ تازه سازی این نمایشگر ۹۰ هرتز است و یک باتری ۶۰ وات ساعتی نیز در آن استفاده شده است. وزن آن ۱.۳۸ کیلوگرم است و ضخیم ترین نقطه آن به ۱۵.۵ میلیمتر میرسد.

 پردازنده گرافیکی این لپ تاپ Iris Xe اینتل است و رم ۱۶ گیگابایتی آن هم از نوع LPDDR4x و یک ترابایت حافظه SSD نیز بر روی آن نصب شده است. ویندوز پیش فرض نیز ویندوز ۱۰ خواهد بود. قرار است این لپ تاپ با پردازنده Core i5 و ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه نیز عرضه شود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال