رونمایی از چیپست دیمنسیتی 1000c مدیاتک با قابلیت پشتیبانی از 5G

مدیاتک از چیپست های جدید سری دیمنسیتی رونمایی کرد. تراشه دیمنسیتی 1000c نسخه‌ای از ال جی ولوت همراه با قابلیت 5G به همراه خواهد داشت. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نسخه قدیمی دیمنسیتی حدود یک سال پیش به بازار عرضه شده و در همین مدت یکسال مدیاتک توانسته مدل های متنوعی را […]

مدیاتک از چیپست های جدید سری دیمنسیتی رونمایی کرد. تراشه دیمنسیتی 1000c نسخه‌ای از ال جی ولوت همراه با قابلیت 5G به همراه خواهد داشت.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نسخه قدیمی دیمنسیتی حدود یک سال پیش به بازار عرضه شده و در همین مدت یکسال مدیاتک توانسته مدل های متنوعی را از این خانواده با قدرت مناسب در بنچمارک ها عرضه کند. محصول جدید مدیاتک یک چیپست هشت هسته ای به نام حدی دیمنسیتی 1000c است که بر پایه لیتوگرافی ۷ نانومتری تولید شده است. از هشت هسته به کار رفته در این چیپست چهار هسته مربوط به Cortex-A77 و چهار هسته دیگر مربوط به Cortex-A55 با فرکانس ۲ گیگاهرتز می باشد.

 همچنین در این چیپست  از یک GPU ۵ هسته‌ای Mali-G57 استفاده شده است. APU 3.0 نیز قرار است محاسبات هوش مصنوعی را در این چیپست انجام دهد. قدرت این چیپست به حدی است که می تواند از ۱۲ گیگابایت رم LPDDR4 با فرکانس ۱۸۶۶ مگاهرتز پشتیبانی کند.

از دیگر قابلیت‌های چیپست دیمنسیتی 1000c می‌توان به Wi-Fi 5 ، 4G و 5G و بلوتوث ۵.۱ اشاره کرد. بدین ترتیب موبایل هایی که از این تراشه استفاده کنند در آینده قادرند انتقال داده را با حداکثر سرعت انجام دهند. همچنین این چیپست قادر است در نمایشگرهای دوگانه مانند گلکسی فولد مورد استفاده قرار گیرد. البته این چیپست با قرارگیری در مدل های معمولی نیز می تواند با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز سازگاری داشته باشد.از دیگر قابلیت‌های شاخص این چیپست در زمینه صوتی نیز راه اندازی دستیار های صوتی مانند گوگل اسیستنت و آمازون الکسا با کلمات خاص خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال