رونمایی از گلکسی بادز لایو TWS سامسونگ با قابلیت شارژ دهی 28 ساعته

دومین مراسم آنپکد سال ۲۰۲۰ شرکت سامسونگ همراه با رونمایی از گلکسی بادز لایو TWS این شرکت بوده است. مدل جدید این ایرفون پیشرفت قابل توجهی نسبت به گلکسی بادز پلاس داشته و تغییرات مهمی مانند حذف نویز فعال و همچنین افزایش میزان شارژدهی تا ۲۸ ساعت در آن انجام گرفته است. شما می توانید […]

دومین مراسم آنپکد سال ۲۰۲۰ شرکت سامسونگ همراه با رونمایی از گلکسی بادز لایو TWS این شرکت بوده است. مدل جدید این ایرفون پیشرفت قابل توجهی نسبت به گلکسی بادز پلاس داشته و تغییرات مهمی مانند حذف نویز فعال و همچنین افزایش میزان شارژدهی تا ۲۸ ساعت در آن انجام گرفته است. شما می توانید به راحتی با بهره گیری از این گجت صوتی، خرید شارژ همراه اول خود را به آسانی و بدون دردسر انجام دهید.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، گلکسی بادز لایو TWS به شکل یک لوبیا طراحی شده و تمام قطعات داخلی حالت عمودی در این ایرفون قرار داده شده است  این ایرفون با قرار گیری به طور کامل درون گوش یک ظاهر طبیعی به گوش کاربر می دهد.

هر کدام از گوشی ها دارای یک درایور ۱۲ میلیمتری است که در قسمت بیرون آن سه میکروفون قرار داده شده است. دو میکروفون از فناوری Voice Pickup Unit در قسمت دهان کاربر و برای تشخیص صحبتهای او و همچنین حذف نویز مکالمه و گوش دادن به موزیک فعالیت می کند. مد Game در گلکسی بادز باعث کاهش تاخیر در بازی ها خواهد شد. میزان شارژدهی این مدل ایرفون حدود شش و نیم ساعت است که در صورت فعال شدن قابلیت حذف نویز به چهار و نیم ساعت کاهش پیدا می‌کند. شارژ این دستگاه از طریق درگاه USB-C و با کمک شارژر ۴۷۲ آمپر ساعتی انجام می گیرد. همچنین شارژدهی محصول تا ۲۸ ساعت قابل افزایش است.

سامسونگ در معرفی این محصول عنوان کرده است با پنج دقیقه شارژ کردن می توان یک ساعت از آن استفاده کرد. پشتیبانی از شارژ بی سیم توسط این دستگاه و استفاده از تمام شارژر های Qi از دیگر قابلیت های این ایرفون میباشد. قیمت گلکسی بادز در بازار ۱۶۹ دلار خواهد بود. به عنوان سخن پایان کمپانی سامسونگ سعی کرده است با قیمت ویژه این گجت رقابت ویژه ای در بازار ایجاد کند ، باید منتظر ماند و دید شارژ همراه اول چه شرایطی را در بازار رقم خواهد زد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال