گوشی (Galaxy On5 (2017 سامسونگ موفق به کسب مجوز وای‎فای شد

گوشی (Galaxy On5 (2017 سامسونگ موفق به کسب مجوز وای‎فای از اتحادیه وای‎فای شد. اگر نگاهی به تصویر انتهای پست یعنی مجوز وای‎فای گوشی جدید گلکسی On5 سامسونگ بیاندازید، مشاهده خواهید که شماره‎مدل این گوشی G5528 آشکارا قید شده است. این سند اطلاعات زیادی از این دستگاه نشان نمی‎دهد ولی مهر تاییدی بر این است که […]

گوشی (Galaxy On5 (2017 سامسونگ موفق به کسب مجوز وای‎فای از اتحادیه وای‎فای شد. اگر نگاهی به تصویر انتهای پست یعنی مجوز وای‎فای گوشی جدید گلکسی On5 سامسونگ بیاندازید، مشاهده خواهید که شماره‎مدل این گوشی G5528 آشکارا قید شده است. این سند اطلاعات زیادی از این دستگاه نشان نمی‎دهد ولی مهر تاییدی بر این است که این گوشی از تک باند استاندارد a/b/g/n وای‎فای (2.4 گیگاهرتز) و هم‎چنین قابلیت وای‎فای دایرکت پشتیبانی خواهد کرد. این سند هم‎چنین نشان می‎دهد که از قبل بروی این گوشی‎هوشمند سیستم‎عامل اندروید نصب می‎شود، خبری که البته از قبل می‎دانستیم.

گوشی (Galaxy On5 (2017 دومین نسل دستگاه Galaxy On7 به شمار می‎رود، دستگاهی که تاریخ عرضه‎ی آن به سال 2015 بر می‎گردد و نسل دوم این گوشی قرار بود سال گذشته وارد بازار شود ولی شرکت سامسونگ به هر دلیلی که مشخص نیست، معرفی آن را لغو کرد. با این‎وجود، گوشی (Galaxy On5 (2017 و برادر بزرگتر آن یعنی گلکسی (On 7 (2017 انتظار می‎رود که در طول چند ماه آینده رونمایی شوند. اگر دقت کنیم نسل قبلی این گوشی در نیمه‎ی پایانی سال 2015 یعنی مهرماه معرفی شد و به نظر کمی عجیب است که حالا این گوشی موفق به دریافت مجوز وای‎فای شده است. آیا سامسونگ قصد دارد این مرتبه Galaxy On5 را زودتر از زمان معمول عرضه کند؟ در واقع احتمال آن وجود دارد، ولی ما شک داریم که این شرکه کره‎ای قصد داشته باشد تا مهرماه برای عرضه‎ی این گوشی صبر کند چون در حال حاضر این دستگاه تاییدیه‎ی اتحادیه‎ی وای‎فای را کسب کرده و منطقی است که با توجه به گذشت بیش از یک سال از زمان معرفی نسل اول، خیلی زودتر از مهرماه انتظار ورود آن به بازار را داشته باشیم. یقینا سامسونگ اگر مدل 2016 به بازار می‎آمد، حتی فکر عرضه‎ی این دستگاه را پیش از سه ماهه‎ی پایانی سال 2017 نمی‎کرد ولی با توجه به این‎که چنین اتفاقی رخ نداده است، احتمالا طی هفته‎های آتی گوشی (Galaxy On5 (2017 معرفی می‎شود.

انتظاراتی که از مشخصات فنی این گوشی می‎توانیم داشته باشیم شامل یک بدنه‎ی فلزی می‎شود و احتمالا زیر نمایشگر یک دکمه‎ی فیزیکی هوم را شاهد باشیم، حتی با آن‎که ممکن است سامسونگ زبان طراحی خود را اندکی بعد از معرفی گوشی‎های Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus عوض کند، دو گوشی که در آن‎ها از کلید فیزیکی هوم استفاده نمی‎شود. مدل 2017 گوشی Galaxy On5 احتمالا مجهز به یک نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن 720p )1280 در 720 پیکسل)، 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه‎داخلی قابل ارتقاء خواهد بود. یقینا سیستم‎عامل اندروید نوقا بر روی این دستگاه از پیش نصب می‎شود و به همراه آن شاهد استفاده از لانچر سفارشی سامسونگ خواهیم بود. گوشی (Galaxy On5 (2017 به احتمال قریب به یقین ابتدا در کشور چین رونمایی و اندکی بعد از آن وارد بازار هند نیز می‎شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال