سه تصویر جدید از گوشی Huawei Nova 2 Plus به بیرون درز پیدا کرد

دو گوشی Nova 2 و Nova 2 Plus هوآوی در لیست سازمان TENNA ظاهر شدند. متاسفانه مشخصات این دو گوشی‎هوشمند معلوم نیست اما در آینده‎ای نزدیک بایستی منتظر رونمایی از آن‎ها باشیم. گرچه، طراحی Huawei Nova 2 Plus به نظر می‎رسد مشابه با مدل معمولی بوده که با توجه به این‎که نسل قبلی این دو گوشی […]

دو گوشی Nova 2 و Nova 2 Plus هوآوی در لیست سازمان TENNA ظاهر شدند. متاسفانه مشخصات این دو گوشی‎هوشمند معلوم نیست اما در آینده‎ای نزدیک بایستی منتظر رونمایی از آن‎ها باشیم. گرچه، طراحی Huawei Nova 2 Plus به نظر می‎رسد مشابه با مدل معمولی بوده که با توجه به این‎که نسل قبلی این دو گوشی یعنی Huawei Nova و Huawei Nova Plus از این نظر متفاوت بودند، جالب است.

در هر صورت، گوشی که شما می‎توانید در تصاویر بالا (مربوط به مدل پلاس) مشاهده کنید از فلز ساخته شده است و در پنل پشتی مجهز به یک حسگر اثرانگشت است. سیستم دوربین‎ دوگانه نیز در جایگاه پشتی این گوشی‎هوشمند به همراه علامت برند هوآوی دیده می‎شود. در کنار این سیستم متوجه‎ی یک فلاش ال‎ای‎دی خواهید شد و مهم‎تر از همه تعدادی خطوط آنتن می‎بینید که به داخل بدنه‎ی این گوشی تعبیه شده است. برند هوآوی در نمای جلوی این گوشی نیز دیده می‎شود و همان‎طور که می‎توانید ببینید با مدل نقره‎ای رنگ Huawei Nova 2 Plus روبرو هستیم. اولین نسل از دستگاه‎های Nova هوآوی در شهریورماه سال گذشته معرفی شدند، یعنی نسل دوم ممکن است به این زودی که فکر می‎کنید، روانه‎ی بازار نشود. به طور کلی، ما در رابطه با این دو گوشی اطلاعات کافی در اختیار داریم، نه تنها طراحی آن‎ها به بیرون درز یافته بلکه هم‎چنین مقداری از مشخصات فنی آن‎‎ها لو رفته است.

گوشی Huawei Nova 2 انتظار می‎رود به نسبت نسل قبلی خود مجهز به نمایشگر اندکی بزرگتر و احتمالا 5.2 اینچی باشد، در حالی‎که در مدل پلاس از یک پنل 5.5 اینچی استفاده خواهد شد. در قلب این دو گوشی‎هوشمند احتمالا سیستم روی چیپ هشت هسته‎ای 64 بیتی HiSilicon Kirin 658 هوآوی قرار خواهد گرفت، اما این احتمال نیز وجود دارد که این شرکت چینی از یک پردازنده‎ی هشت هسته‎ای 64 بیتی اسنپ‎دراگون 660 استفاده کند. دوربین‎های پشتی یک سنسور 12 مگاپیکسلی و یک دوربین 8 مگاپیکلی هستند و در نمای جلویی این گوشی‎ها یک دوربین 20 مگاپیکسلی قرار داده می‎شود. سیستم‎عامل اندروید نوقا به همراه لانچر EMUI هوآوی خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال