Meizu MX5 با یک بدنه فلزی و قیمت 290 دلاری، 30 ژوئن رونمایی می‌شود

تصاویر منتشر شده از آخرین ساخته شرکت چینی‌تبار Meizu یعنی MX5 حاکی از آن‌اند که این گوشی هوشمند یک جامه تمام فلزی بر تن خواهد کرد. بر اساس گزاراشات، ظاهراً قرار است این جانشین MX4 حدوداً یک هفته دیگر در تاریخ 30 ژوئن در کشور چین رونمایی شود. آخرین تصاویر لو رفته از این پرچم‌دار، […]

تصاویر منتشر شده از آخرین ساخته شرکت چینی‌تبار Meizu یعنی MX5 حاکی از آن‌اند که این گوشی هوشمند یک جامه تمام فلزی بر تن خواهد کرد. بر اساس گزاراشات، ظاهراً قرار است این جانشین MX4 حدوداً یک هفته دیگر در تاریخ 30 ژوئن در کشور چین رونمایی شود.

آخرین تصاویر لو رفته از این پرچم‌دار، تائید می‌کنند که MX5 قرار است مانند برادر بزرگ‌تر خود، چهره زیبایی داشته و حس خوبی را به کاربر القا کند. احتمالاً این پرچم‌دار از یک حسگر اثر انگشت هم برخوردار باشد ولی هنوز این قابلیت دقیقاً تأیید نشده است.

gsmarena_001 (3)

شرکت Meizu گزارش داده است که MX5 یک قیمت رقابتی و پایین خواهد داشت که احتمالاً چیزی در حدود 290 دلار باشد.

بر اساس شایعاتی که قبلاً پیرامون MX5 منتشر شده بود، این گوشی هوشمند از مشخصاتی نظیر صفحه نمایش 5.5 اینچی امولد با کیفیت 1080P، 3 گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین با سنسور 20 مگاپیکسلی به همراه یک چیپست مدیاتک MT6793 بهره خواهد برد. همچنین این گوشی‌هوشمند از اندروید آب‌نبات چوبی با رابط کاربری اختصاصی FlymeOS 4.5 میزبانی خواهد کرد.

یک نسخه قوی‌تر از این گوشی هوشمند موسوم به Pro عرضه خواهد شد که مشخصاتی نظیر صفحه نمایش 6 اینچی QHD، چیپست اگزینوس 7420، 4 گیگابایت رم و همان دوربین 20 مگاپیکسلی خواهد داشت.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال