اپلیکیشن مکالمه تصویری Duo هم‌اکنون در پلی‌استور قابل دسترس است

گوگل اپلیکیشن مکالمه‌ی تصویری Duo را به همراه پیام‌رسان Allo در رویداد I/O امسال به صورت رسمی معرفی کرد و این قول را به کاربران خود داد تا در اواخر تابستان، این برنامه منتشر شود. حالا اپلیکیشن مکالمه‌ی تصویری Duo در پلی استور قابل دسترس است و کاربران می‌توانند با مراجعه به فروشگاه گوگل، این برنامه […]

گوگل اپلیکیشن مکالمه‌ی تصویری Duo را به همراه پیام‌رسان Allo در رویداد I/O امسال به صورت رسمی معرفی کرد و این قول را به کاربران خود داد تا در اواخر تابستان، این برنامه منتشر شود. حالا اپلیکیشن مکالمه‌ی تصویری Duo در پلی استور قابل دسترس است و کاربران می‌توانند با مراجعه به فروشگاه گوگل، این برنامه را دانلود کنند اما فعلا از دیگر برنامه، یعنی Allo خبری نیست.

اپلیکیشن مکالمه‌ی تصویری Duo بدون پیچیدگی‌های پیام‌رسان Hangouts مکالمه‌ای کاملا ساده را میان دو نفر طراحی کرده است. این برنامه که برای هر دو پلتفرم iOS و اندروید عرضه شده براساس شماره تماس کاربر کار می‌کند و کسانی که شماره‌ی شما را در لیست مخاطبین خود داشته باشند می‌توانند از این طریق با شما مکالمه‌ی تصویری برقرار کنند. برای برقراری تماس کافی است تا گزینه‌ی تماس را فشار دهید و بدون هیچ‌گونه پیچیدگی خاصی و به راحتی امکان برقراری تماس در این اپ فراهم شده و قبل از جواب دادن به مخاطبین نیز تصویری زنده از گیرنده‌ی تماس به شما نشان داده می‌شود. البته این ویژگی به طور پیش‌فرض فعال شده و کاربر می‌تواند آن را به طور کامل غیرفعال کند. برای فعال شدن این ویژگی در iOS نیز برنامه حتما باید باز باشد در غیر این صورت، تصویر زنده‌ای از کسی که با شما تماس گرفته مشاهده نخواهید کرد. گوگل این ویژگی را Knock Knock نامیده است.

گوگل در این برنامه از پروتکل QUIC برای بهتر شدن کیفیت تصاویر استفاده کرده که تاکنون در هیچ‌برنامه‌ی دیگر این پروتکل مورد استفاده قرار نگرفته است. درصورت ضعیف بودن ارتباط وای‌فای گوشی، برنامه به صورت خودکار اینترنت سیم‌کارت را فعال می‌کند تا مشکلی در دریافت و ارسال اطلاعات پیش نیاید. گوگل رسما اعلام کرده که این برنامه به زودی برای تمامی مناطق قابل دریافت خواهد بود پس درصورتی که همچنان نمی‌توانید Duo را دانلود کنید باید کمی بیشتر منتظر بمانید. به‌هر‌حال برای دانلود این برنامه خارج از پلی استور می‌توانید اینجا را کلیک کنید.

توجه داشته باشید که در حال حاظر تاییدیه‌ اس‌ام‌اس این برنامه در دو کشور آمریکا و کانادا کار می‌کند و طبیعتا با عرضه‌ی آن برای دیگر مناطق می‌توان تاییدیه‌ اس‌ام‌اس را دریافت کرد. شاید در نهایت یکی از برنامه‌های شرکت گوگل ارزش صبر کردن را داشته باشد و بتواند کاربر را جذب خود کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال