بروزرسانی سیاست های گوگل در پلی استور و الزام توسعه دهندگان برای تائیدیه

گوگل قصد دارد تا سیایت های مربوط به پلی استور را دوباره تدوین و بازنگری کند تا بتواند از سوء استفاده کلاهبرداران از اشتراک درون برنامه ای جلوگیری کند. از این پس توسعه کنندگان مجبورند برای انتشار برنامه ها از گوگل تائیدیه دریافت کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل […]

گوگل قصد دارد تا سیایت های مربوط به پلی استور را دوباره تدوین و بازنگری کند تا بتواند از سوء استفاده کلاهبرداران از اشتراک درون برنامه ای جلوگیری کند. از این پس توسعه کنندگان مجبورند برای انتشار برنامه ها از گوگل تائیدیه دریافت کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از techradar، سیاست های جدید گوگل کار را برای توسعه دهندگان سخت تر کرده است. کلیه توسعه دهندگان در وهله اول باید اطلاعات شفافی در مورد اپلیکیشن خود به گوگل ارائه دهند. سپس باید یک راه برای لغو اشتراک اپلیکیشن های پولی کاربران ارائه دهند. در سیاست های جدید پایان دوره آزمایشی اپلیکیشن ها با یک نوتیفیکیشن به کاربر اعلام خواهد شد. این سیاست ها در قبال شرایط سختی است که برخی از توسعه دهندگان و برنامه های آنها برای کاربران در نظر می گیرند که باعث سوء استفاده از آنها می شود.

از سیاست های دیگر پلی استور می توان به الزام توسعه دهندگان به دریافت تائیدیه از کاربران برای در اختیار داشتن اطلاعات مکانی آنهاست. همچنین کلیه اطلاعات و داده های پلی استور بر طبق سیاست های جدید پالایش خواهند شد. بدین ترتیب دوره های رایگان و مدل های اشتراک ابزاری برای کلاهبرداری نخواهند بود. سیاست های جدید پلی استور از تاریخ 27 خرداد اعمال خواهند شد. کلیه کاربران می توانند از پایان دوره آزمایشی  با دریافت نوتیفیکیشن اطلاع پیدا کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال