به روزرسانی لپ‌تاپ‌های ایسوس با طراحی و تراشه جدید رونمایی شد

لپ تاپ های ذن بوک شامل 14X Space Edition در سالگرد ارسال این لپ تاپ ها به ایستگاه فضایی MIR تولید شده و اکنون  با طراحی و تراشه جدید به بازار عرضه شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، لپ تاپ های ذن بوک ایسوس با طراحی جدید و مجهز به نمایشگر […]

لپ تاپ های ذن بوک شامل 14X Space Edition در سالگرد ارسال این لپ تاپ ها به ایستگاه فضایی MIR تولید شده و اکنون  با طراحی و تراشه جدید به بازار عرضه شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، لپ تاپ های ذن بوک ایسوس با طراحی جدید و مجهز به نمایشگر های OLED و تاییدیه Pantone‌ در سال جدید عرضه خواهند شد.

ایسوس کلیه لپ تاپ های ذن بوک را در سال ۲۰۲۲ به اسپیکرهای Harman/Kardon با پشتیبانی از Dolby Atmos مجهز می کند. همچنین پروتکل Windows Hello به صورت حسگر اثر انگشت و تشخیص چهره به همراه وب کم های کارآمدتر با قابلیت رهگیری چشم و محو کردن پس زمینه ها در ذن بوک استفاده خواهد شد.

از تغییرات خانواده ذنبوک می توان به تغییر زبان طراحی و لوگوی جدید آن اشاره کرد که به کیبورد های بهتری نیز مجهز شدند. ۲ محصول اصلی ذن بوک شامل ZenBook 14 و ZenBook 14X OLED Space Edition است. در  ZenBook 14از بدنه ای با جنس آلیاژ آلومینیوم و با رنگهای متفاوت با توجه به پردازنده استفاده شده است. علاوه بر تغییر لوگو از دیگر تغییرات ظاهری ZenBook 14 می توان افزایش کیفیت لولای Ergolift و استفاده از ترک پد به عنوان یک نامپد اشاره کرد.

 نمایشگر لپ تاپ از نوع OLED بوده و در آن از پردازنده نسل دوازدهم اینتل Core i7-1260P یا Ryzen 5000 سری Barcelo استفاده شده است. حداکثر رم موجود در آن ۱۶ گیگابایت LPDDR5 و حافظه دستگاه به یک ترابایت میرسد. همچنین ZenBook 14 به ماژول وای فای 6E نیز مجهز خواهد بود.

در نسخه ZenBook 14 OLED Space Edition همان ویژگی‌های نسخه استاندارد استفادهشده است اما حداکثر میزان رم LPDDR5 در آن به ۳۲ گیگابایت و پردازنده نسل دوازدهم اینتل Core i9-12900H به همراه گرافیک Iris Xe و حافظه داخلی ۱ ترابایت NVMe SSD نیز قابل سفارش است.

شرکت سازنده تایوانی این لپ تاپ ها را با الهام از ایستگاه فضایی MIR ساخته شده و به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد ارسال لپ تاپ ایسوس به این ایستگاه توانسته گواهی آن دریافت کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال