قابلیت جدید به‌روزرسانی اپرا مینی برای اندروید؛ High Compression

مرورگر محبوب اپرا مینی اخیراً بک به‌روزرسانی جدید را تجربه کرده است که بر اساس آن کاربران مرورگرهای شخص ثالث قادر خواهند بود یک نسخه پایدارتر از هر وب‌سایت را تماشا کنند. این قابلیت جدید که فشرده‌سازی بالا (High Compression) نام دارد، حجم داده‌ها و ترافیک مصرفی را نسبت به نسخه اصلی مرورگر افزایش داده […]

مرورگر محبوب اپرا مینی اخیراً بک به‌روزرسانی جدید را تجربه کرده است که بر اساس آن کاربران مرورگرهای شخص ثالث قادر خواهند بود یک نسخه پایدارتر از هر وب‌سایت را تماشا کنند. این قابلیت جدید که فشرده‌سازی بالا (High Compression) نام دارد، حجم داده‌ها و ترافیک مصرفی را نسبت به نسخه اصلی مرورگر افزایش داده و صرفه‌جویی کمتری در آن می‌کند. قابلیت فشرده‌سازی حداکثر (Xtreme Compression) هنوز در دسترس است و کاربران می‌توانند تنظیمات مرورگر خود را روی آن قرار دهند.

opera-mini-extreme-versus-high

با فعال‌سازی حالت High کاربر می‌تواند تا حدودی در برخی از داده‌ها صرفه‌جویی کند، اما با این تفاوت که قادر خواهد وب‌سایت موردنظر خود را در همان حالت پیش‌فرض مشاهده کرده و عناصر گرافیکی را تا حدودی ببینید. همچنین در این حالت ویدئوهایی که در حالت extreme برش می‌خورند را می‌توان به‌خوبی مشاهده کرد.

با این تفاسیر، اپرا مینی به شما یک انتخاب خواهد داد و آن هم انتخاب بین حالت فشرده‌سازی کم و فشرده‌سازی زیاد است. در هر دو حالت قادر خواهید تا در مصرف ترافیک داده‌ها به میزان مشخص صرفه‌جویی کنید. برای درک بهتر این مسئله، می‌توانید ویدئوی زیر را مشاهده کنید.

اپرا مینی برای اندروید رایگان بوده و در گوگل پلی در دسترس است که می‌توانید آن را از این لینک دریافت کنید.

 

[aparat]http://www.aparat.com/v/Jf1V4[/aparat]

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال