بروز رسانی مرورگر مایکروسافت اج و انبوهی از قابلیت های اضافه شده به آن

مایکروسافت اعلام کرد به زودی نسخه بروزرسانی شده از مرورگر اج را با قابلیت های فراوان منتشر خواهد کرد. از جمله این قابلیت ها می‌توان به تماس تصویری، امکان ترجمه متون و همچنین بهینه سازی مرورگر در PDF و تهیه اسکرین شات اشاره کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، در آپدیت جدید مرورگر اج […]

مایکروسافت اعلام کرد به زودی نسخه بروزرسانی شده از مرورگر اج را با قابلیت های فراوان منتشر خواهد کرد. از جمله این قابلیت ها می‌توان به تماس تصویری، امکان ترجمه متون و همچنین بهینه سازی مرورگر در PDF و تهیه اسکرین شات اشاره کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، در آپدیت جدید مرورگر اج شاهد اضافه شدن کلید می تنها نخواهیم بود که توسط آن امکان تماس تصویری و به اشتراک گذاشتن صفحه دسکتاپ با ۵۰ کاربر دیگر و همچنین ضبط ویدیو مربوط به جلسات کنفرانس به مدت ۲۴ ساعت امکان پذیر خواهد شد.

در مروگر اج و در نسخه جدید امکان مقایسه قیمت ها افزوده شده است. به این ترتیب با اضافه کردن فهرستی از محصولات در قسمت کالکشن، مرورگر خود می تواند قیمت های آنها را مقایسه کرده و نتایج را به کاربر اعلام کند. همچنین بسیاری از کاربران با استفاده از نسخه جدید این مرورگر می توانند تصویری از تمام صفحه دسکتاپ را تهیه کنند. پیش از این کاربران مجبور بودند تا با استفاده از اپلیکیشن های مختلف این کار را انجام دهند.

قابلیت دیگر مربوط به این بروزرسانی قابلیت PDF Handling است. این قابلیت دسترسی به فایل های پی دی اف و همچنین بخش بندی و دسترسی به انها را آسان تر خواهد کرد. مایکروسافت در نسخه جدید مرورگر خود امکان استفاده از تم های مختلف و یا گذاشتن تصویر پس زمینه در هر کدام از صفحه های مرورگر را نیز فراهم کرده است. ویژگی ترجمه نیز که اکنون بصورت آزمایشی تنها در کانال توسعه دهندگان به این مروزگر اضافه شده به کاربر امکان خواهد داد تا ترجمه بخشی از متن که انتخاب شده را دریافت کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال