بارگذاری تصاویر متحرک در توئیتر ممنوع اعلام شد

توئیتر در حالی این تصمیم را گرفت که بسیاری از کاربران شرور این شبکه اجتماعی با استفاده از هشتگ بنیاد صرع، شروع به انتشار تصاویر متحرک و حمله به کاربران صرعی کردند. بدین ترتیب بارگذاری تمامی فایل های PNG متحرک در توئیتر ممنوع شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک‌نیوز و به نقل […]

توئیتر در حالی این تصمیم را گرفت که بسیاری از کاربران شرور این شبکه اجتماعی با استفاده از هشتگ بنیاد صرع، شروع به انتشار تصاویر متحرک و حمله به کاربران صرعی کردند. بدین ترتیب بارگذاری تمامی فایل های PNG متحرک در توئیتر ممنوع شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک‌نیوز و به نقل از Engadget، توئیتر همچنین در گزارشی خبر از انتشار یک باگ در این پلتفرم داده که باعث میشود تا کاربران بتوانند چندین تصویر متحرک را به توئیت خود اضافه کنند. این آسیب پذیری قادر است تا مکانیزم پخش خودکار (Autoplay) با فرمت APNG در توئیتر مختل کند.

پس از انتشار این موضوع توئیتر اقدام به حذف قابلیت اضافه کردن فایل های APNG به توئیت ها کرده است. این تصمیم همچنین برای کمک به کاربران مبتلا به صرع نیز گرفته شده است. این افراد به تصاویر متحرک و چشمک زن حساسیت دارند. البته این افراد در مقابل تصاویر گیف نیز آسیب پذیر هستند.

اکنون کاربران این پلتفرم تنها میتوانند از تصاویر گیف در توئیت خود استفاده کنند. هر چند که این تغییر تاثیری روی کاربران نخواهد داشت اما توئیتر اعلام کرده که اقدامات اخیر وی در جهت جلوگیری از بروز اتفاقات بد در آینده بوده است. برای جبران حذف فایل های APNG، توئیتر تلاش دارد تا امکان نوشتن متن روی گیف را در دسترس کاربران قرار دهد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال