بحران در انجمن لیبرا ؛ تهدید سناتورهای آمریکایی

طی خبرهای گذشته ، شرکت فیسبوک و انجمن رمز ارز لیبرا در وضعیت بدی قرار گرفته اند. بسیاری از شرکای این انجمن در پروژه لیبرا از آن جدا شده اند. همچنین اکنون طی یک نامه تهدید امیز چند تن از سناتورهای امریکایی ، تحت فشار بسیاری قرار گرفته اند. فیسبوک با وجود مشکلات اساسی امنیتی […]

طی خبرهای گذشته ، شرکت فیسبوک و انجمن رمز ارز لیبرا در وضعیت بدی قرار گرفته اند. بسیاری از شرکای این انجمن در پروژه لیبرا از آن جدا شده اند. همچنین اکنون طی یک نامه تهدید امیز چند تن از سناتورهای امریکایی ، تحت فشار بسیاری قرار گرفته اند.

فیسبوک با وجود مشکلات اساسی امنیتی و حریم خصوصی ، در پی راه اندازی سیستم مالی متمرکز خودش اکنون به مشکل برخورده است. انجمن لیبرا شرکای بزرگی مثل پی پال، ویزا، مسترکارت، eBay، استرایپ و غیره را از دست داده است. اما خبر جدید اینکه چند تن از سناتورهای این کشور اقدام به تهدید مستقیم اعضای انجمن لیبرا برای ترک فیسبوک کرده اند.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک نیوز و به نقل از Bitcoinist، شرکت های استرایپ، مسترکارت و ویزا نامه هایی تهدید آمیز از دو سناتور به نام های برایان شاتز و شرود براون دریافت کرده اند. در این نامه خطاب به مدیرعامل استرایپ ( پتریک کولیسون ) به عنوان یکی از کسانی که این نامه را دریافت کرده اند، آمده است: فیسبوک با رسوایی های متعدد نشان داده که شایسته اعتماد ما نیست. با فیسبوک باید مثل یک کمپانی سودجو برخورد کرد، درست مانند هر شرکت دیگری که چنین فعالیتی را شروع کند. در این نامه همچنین فیسبوک به اقداماتی نظیر مشکلاتی در حوزه حریم خصوصی، اخبار کذب، دخالت در انتخابات، تبعیض و فساد متهم شده بود. همچنین این سناتورها معتقدند که فیسبوک در آینده با چالش های مالی بسیاری درگیر خواهد بود و اکنون به دنبال شریک جرم در آینده است.

این نامه در انتها کلیه شرکای این انجمن را به تحقیقات دقیق و سنگین نهادهای رگولاتوری تهدید کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال