نیروی فضایی آمریکا ماهواره هشدار دهنده موشک به مدار می فرستد

نیروی فضایی ایالات متحده قصد دارد جدیدترین و پیشرفته ترین ماهواره هشدار دهنده موشک را در مدار قرار دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نیروی فضایی ایلات متحده روز سه شنبه یک ماهواره هشدار دهنده موشک به ارزش یک میلیارد دلار به سمت مدار زمین ارسال کرد. این ماهواره پنجمین ماهواره ار […]

نیروی فضایی ایالات متحده قصد دارد جدیدترین و پیشرفته ترین ماهواره هشدار دهنده موشک را در مدار قرار دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نیروی فضایی ایلات متحده روز سه شنبه یک ماهواره هشدار دهنده موشک به ارزش یک میلیارد دلار به سمت مدار زمین ارسال کرد. این ماهواره پنجمین ماهواره ار نوع سیستم ماورا قرمز نیروی فضایی ایالات متحده محسوب می‌شود. موشک Atlas V از ایستگاه نیروی فضایی کارناوال به مدار زمین ارسال شد. به گفته توری بونو، رئیس این سازمان در توئیتر این ارسال با یک روز تاخیر انجام گرفت.

لاکهید مارتین طی قراردادی ۱.۸۶ میلیارد دلاری ساخت این ماهواره و ماهواره های بعدی را بر عهده دارد. قرار است ماهواره های بعدی نیز در سال آینده پرتاب شوند. این ماهواره ها برای قرارگیری در مداری به طول ۳۶۰ هزار کیلومتر ساخته خواهند شد. این ماهواره ها قرار است جایگزین ماهواره های قدیمی نظارتی وزارت دفاع شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال