کارمندان آمریکایی تیک تاک پس از تحریم توسط ترامپ از این دولت شکایت خواهند کرد

برخی از کارمندان آمریکایی شرکت بایت دنس مربوط به نرم افزار تیک تاک عنوان کردند در آینده از دولت ایالات متحده شکایت خواهند کرد. این کارمندان معتقدند فرمان اجرای ترامپ باعث شده است تا حقوق آنها پرداخت نگردد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، فرمان اجرایی جدید ترامپ شرکت تیک تاک را برای […]

برخی از کارمندان آمریکایی شرکت بایت دنس مربوط به نرم افزار تیک تاک عنوان کردند در آینده از دولت ایالات متحده شکایت خواهند کرد. این کارمندان معتقدند فرمان اجرای ترامپ باعث شده است تا حقوق آنها پرداخت نگردد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، فرمان اجرایی جدید ترامپ شرکت تیک تاک را برای فعالیت در آمریکا تحریم کرده است. بدین ترتیب شرکت های آمریکایی اجازه مراوده مالی با این کمپانی را ندارند. با این وجود کارمندان آمریکایی درخواست شکایت از دولت آمریکا را دارند. مایک گادوین، یک وکیل آمریکایی در توییتر اعلام کرده است که در دادگاه وظیفه دفاع از این کارمندان را برعهده خواهد داشت. گادوین همچنین اعلام کرده است این تصمیم دولت باعث شده است تا کارکنان تیک‌تاک به حقوق اساسی خود نرسند.

پیش از این برخی از کارمندان تیک تاک با راه اندازی یک کمپین در سایت GoFundMe تلاش کرده بودند تا مبالغی را برای تغییر فرمان اجرایی ترامپ جمع آوری کنند. از طرفی باید دنس نیز این اقدام را غیرقانونی می‌داند و قرار است طی یک شکایت جداگانه این موضوع را در دادگاه مطرح کند. پیش از این دولت آمریکا ادعا کرده بود نرم افزار تیک تاک برای دولت چین جاسوسی می کند و داده های کاربران را به همین منظور جمع آوری می کند. شرکت باید دنس نیز اعلام کرد که این اتهامات دروغ است و این شرکت داده هایی را ذخیره نکرده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال