سربازان آمریکایی در خاورمیانه از داشتن موبایل و لپ تاپ محروم شدند

به همراه داشتن  لوازم شخصی مانند لپ تاپ و موبایل برای سربازان جدید آمریکایی ممنوع اعلام شد. ارتش آمریکا به تازگی قانونی را وضع کرده است که به واسطه آن سربازان آمریکایی نمیتوانند دستگاههای شخصی خود ازجمله موبایل را به این منطقه بیاورند. این قانون در جهت امنیت سایبری و ناامن بودن این منطقه اجرا […]

به همراه داشتن  لوازم شخصی مانند لپ تاپ و موبایل برای سربازان جدید آمریکایی ممنوع اعلام شد. ارتش آمریکا به تازگی قانونی را وضع کرده است که به واسطه آن سربازان آمریکایی نمیتوانند دستگاههای شخصی خود ازجمله موبایل را به این منطقه بیاورند. این قانون در جهت امنیت سایبری و ناامن بودن این منطقه اجرا شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک‌نیوز و به نقل از ZDNet، سرلشکر جیمز مینگوس (Maj. Gen. James Mingus) در این مورد اعلام کرده که کلیه سربازان گردان هوایی 82 اجازه استفاده از دستگاههای شخصی خود را ندارند. دلیل این کار هم امنیت پایین عملیاتی عنوان شده که میتواند باعث ایجاد خطر برای سربازها شود. علاوه بر دستگاههای شخصی عوامل دیگری نیز باعث انتشار اطلاعات حیاتی عنوان شده است.

یکی از عوامل مهم در وضع این قانون استفاده سربازان از شبکه های اجتماعی بوده است. هکرها میتوانند از طریق پست هایی که این سربازان در شبکه های اجتماعی خود منتشر میکنند موقعیت مکانی آنها را تشخیص دهند. عامل دیگر استفاده از بدافزارها و باج افزارهاست که میتواند سربازان را وادار به پرداخت مبلغ یا اطلاعات کند. هکرها میتوانند با هویت های جعلی در شبکه های اجتماعی سربازان را وادار به نصب این بدافزارها کرده و بدین طریق اطلاعات خصوصی آنها را بربایند.

شرکت های مشاوره ارتش آمریکا در مورد موقعیت یابی مکانی سربازان آمریکایی هشدار داده اند زیرا هکرها بدون نیاز به تخصص خاصی میتوانند با استفاده از بازی و شبکه های اجتماعی و تنها با کمک GPS موقعیت آنها را پیدا کنند. سهل انگاری این سربازان نیز عامل دیگری برای استفاده از این قانون بوده است. این سربازان با تهیه گوشی های آلوده از بازار میتوانند خطرات زیادی را بوجود آورند.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال